مطالب مرتبط:
دستگیری سارقان محدوده قاسم آباد مشهد با 4 فقره دزدی از منازل
اعتراف وحشتناک پسری که پدر پیرش را کشت!
اعتراف دلچسب عادل فردوسی پور به حسودی از سروش صحت| من دیگه دارم خجالت می کشم!
تتلو اعتراف کرد/ حکم تتلو چه خواهد بود؟
پلیس دنبال دستگیری این راننده است +ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 14:152024-01-22حوادث

دستگیری زورگیران زاغ زن و اعتراف به 25 فقره زورگیری


رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو مرد جوان که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می کردند ، خبر داد و گفت: متهمان به 25 فقره زورگیری اعتراف کردند.

- رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو مرد جوان که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می کردند ، خبر داد و گفت: متهمان به 25 فقره زورگیری اعتراف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: سی ام دی ماه تیم عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار دریا تهران بودند که به دو مرد جوان سوار بر موتورسیکلت پلاک مخدوش که افراد گذری را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف یکی از شهروندان حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، در یک عملیات منسجم و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر دو متهم دستگیر شدند و در بررسی های بیشتر از آنها 2 قبضه سلاح سرد و 2 دستگاه تلفن همراه که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف ش


برچسب ها: رییس پلیس پیشگیری تهران - زورگیری - پلیس پیشگیری - پلیس پیشگیری تهران - رییس پلیس - شهروندان - رییس پلیس پیشگیری پایتخت
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زورگیران زاغ زن و اعتراف به 25 فقره زورگیری

دستگیری زورگیران زاغ زن و اعتراف به 25 فقره زورگیری