مطالب مرتبط:
صادرات کالا از گمرکات اصفهان 9 درصد افزایش یافت
افزایش تولیدات پویانمایی از تکالیف سنگین صدا و سیما در برنامه هفتم است
افزایش 500 درصدی تولیدات شرکت تسلیحاتی غرب به بهانه جنگ اوکراین
صداوسیما تولیدات خود را به نیاز مخاطب نزدیک کند/ افزایش بودجه رسانه ملی خروجی کوتاه مدت ندارد
گزارتصویری از نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر اصفهان که روز جمعه در آستان مقدس حضرت زینب(س) برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 14:052024-02-05فرهنگي

تولیدات فلیم سینمایی در اصفهان افزایش یابد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: هنرمندان اصفهان برای تولید فلیم سینمایی باید بیشتر از قبل به میدان عمل بیایند و حمایت کنند تا تولیدات فلیم سینمایی در اصفهان به لحاظ تعداد و کیفیت افزایش یابد.

- سید مهدی سیدین نیا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در آیین افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان اظهار داشت: فجر انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا است، شروع اکران جشنواره فلیم فجر با نام و یاد شهدا، شروع کننده خوب و با برکتی  است.

وی افزود: این حرکت و کارهای نمادین ما را به سمتی می برد که ادامه دهنده راه شهدا باشیم، مردم شهر اصفهان را دعوت می کنیم که به دیدن فلیم های جشنواره بیایند.

 سیدین نیا با بیان اینکه اکران 16 فیلم جشنواره فجر از امروز در سینماهای ساحل، فلسطین و سپاهان اصفهان آغاز می شود، عنوان کرد: هنرمندان اصفهان برای تولید فلیم سینمایی باید بیشتر از قبل  به میدان عمل بیایند و حمایت کنند، تا تولیدات فلیم سینمایی در اصفهان به لحاظ تعداد و کیفیت افزایش یابد.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: در اصفهان ما هنوز نتوانسته ایم در حوزه فلیم و سینما به درستی بدرخشیم این نقد به ما مدیران و هنرمندان و افرادی که قدرت پشتیبانی دارند، وارد است و با یاری و کمک هم قطعا این اتفاق می افتد.


برچسب ها: اصفهان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - هنرمندان اصفهان - جشنواره - سینمایی
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات فلیم سینمایی در اصفهان افزایش یابد

تولیدات فلیم سینمایی در اصفهان افزایش یابد