مطالب مرتبط:
فراخوانی برای توسعه دانش فنی روش تشخیص مولکولی یک عفونت قارچی کشنده
دانش بنیان ها پیشران توسعه همه بخش ها در کشور هستند
ظرفیت های فنی و مهندسی کشور در حوزه آب و آبفا امیدآفرین است
تقدیر مدیر حوزه علمیه هرمزگان از مسئولان برای حضور دانش آموزان در اعتکاف  
بی اعصاب ترین مردم برای این استانها هستند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 15:002024-01-26پزشكي

فراخوانی برای توسعه دانش فنی در حوزه علوم اعصاب بالینی


نود و یکمین فراخوان پژوهشی با عنوان «توسعه دانش فنی نورومدولاسیون الکترود کاشتنی ساکرال» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک تیم پژوهشی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز منتشر شد.

- نود و یکمین فراخوان پژوهشی با عنوان توسعه دانش فنی نورومدولاسیون الکترود کاشتنی ساکرال با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک تیم پژوهشی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحریک الکتریکی اعصابی که عضلات مثانه و رکتوم را کنترل می کنند، به عنوان تحریک عصبی ساکرال (SNS) شناخته می شود.

این یک درمان برگشت پذیر برای بیمارانی است که بی اختیاری مثانه و مدفوع غیرانسدادی دارند و به درمان های دیگر مانند داروها، تغییرات رژیم غذایی و درمان های رفتاری پاسخ نداده اند.

در داخل کشور نیاز بازار حدود 6 هزار عدد در ماه گزارش شده است، ولی به علت گران‎ قیمت بودن نمونه خارجی، عدم دسترسی و عدم تولید نمونه داخلی، نیاز است تا دستگاه SNS با حفظ کیفیت و کارآیی با قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه شود.

خروجی طرح، یک الکترود ساکرال چهار تماسه با تنظیمات تحریک سیگنال ژنراتور 0 تا 100 ولت، فرکانس 5 تا 300 هرتز و عرض پالس 30 تا 300 میکروثانیه است که در نزدیکی عصب هدف کاشت می شود.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی شیراز - صندوق نوآوری و شکوفایی - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شیراز - توسعه دانش - پژوهشی - صندوق نوآوری
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای توسعه دانش فنی در حوزه علوم اعصاب بالینی

فراخوانی برای توسعه دانش فنی در حوزه علوم اعصاب بالینی