مطالب مرتبط:
رقیب علیرضا بیرانوند آشنا شوید
استخدام کارمند آشنا به حسابداری در محدوده تجریش تهران
با سریعترین قطارهای جهان آشنا شوید
با بلندترین و کوتاه ترین بازیکنان شاغل در بوندسلیگا آشنا شوید
استخدام منشی آشنا به حسابداری در کانسار مس ایرانیان در محدوده سنایی تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 15:052024-02-19سياسي

آشنا کردن فرزندان با فرهنگ انتظار موجب احساس عزت نفس در آنان می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: آشنا کردن فرزندان با فرهنگ انتظار موجب ایجاد احساس آرامش خاطر و عزت نفس در آنان می شود.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: آشنا کردن فرزندان با فرهنگ انتظار موجب ایجاد احساس آرامش خاطر و عزت نفس در آنان می شود.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده امروز، 30 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری مراسم جشن به مناسبت نیمه شعبان در بقاع متبرکه استان خبر داد و اظهار کرد: ویژه برنامه های نیمه شعبان و جشن های ولادت امام زمان(عج) در 60 امامزاده استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه 12 امامزاده شاخص در استان نیز مراسم جشن به صورت استانی را دارند و جمعیت بیشتری را شامل می شوند، ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی، آذین بندی، پذیرایی، سخنرانی و مولودی خوانی، جلسات تبیینی با موضوع فرهنگ مهدویت و انتظار از جمله مهمترین برنامه های جشن های نیمه شعبان است و برنامه احیای شب نیمه شعبان نیز در بقاع متبرکه ای که متقاضی داشته باشند نیز برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان در ادامه به فلسفه انتظار و اینکه باید فرزندان خود را با فلسفه غیبت امام زمان(عج) آشنا کنیم، گفت: امام زمان(عج) زمانی که ظهور می کند جامعه اید


برچسب ها: اداره کل اوقاف و امور خیریه - فرهنگ انتظار - اوقاف و امور خیریه - اداره کل اوقاف - فرهنگ - معاون فرهنگی - فرزندان
آخرین اخبار سرویس:

آشنا کردن فرزندان با فرهنگ انتظار موجب احساس عزت نفس در آنان می شود

آشنا کردن فرزندان با فرهنگ انتظار موجب احساس عزت نفس در آنان می شود