مطالب مرتبط:
واکنش چین به حمله علیه پایگاه آمریکا در اردن : ایران اعلام کرده هیچ ارتباطی با این حمله نداشته / همه خونسرد باشند تا تنش بیشتر نشود / وضعیت بسیار پیچیده و حساس است
جبهه اصلاحات وارد انتخابات نمی شود
واکنش چین به حمله علیه پایگاه آمریکا در اردن: ایران اعلام کرده ارتباطی با این حمله ندارد
اظهارات صریح یک فعال اصلاح طلب: جبهه اصلاحات وارد انتخابات نمی شود
منتجب نیا: نه لیست داریم نه ائتلاف می کنیم /جبهه اصلاحات وارد انتخابات نمی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 17:002024-01-30سياسي

جبهه اصلاحات ایران چه ارتباطی با تروریست های کومله دارد؟


آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس که مورد انتقاد شدید افکارعمومی قرار گرفت، اعدام تروریست های کومله را زیرسؤال برد.

- فارس پلاس؛ روایت روز - سال گذشته 4 نفر از تروریست های گروه تجزیه طلب کومله که از سوی صهیونیست ها و با حمایت و آموزش آنان به کشورمان اعزام شده بودند در حین ارتکاب تحرکات تروریستی با نام عملیات بزرگ جهت بمبگذاری در یکی از کارخانه های وزارت دفاع در اصفهان، بازداشت شدند و صبح روز دوشنبه 9 بهمن نیز پس از طی مراحل قضایی و صدور حکم اعدام شدند.

طی این مدت رسانه های ضدانقلاب از جمله BBC فارسی و ایران اینترنشنال برای تطهیر این افراد به خط شده بودند و سعی کردند با حضور و مظلوم نمایی خانواده این افراد تروریست آنان را فعال سیاسی کُرد بنامند اما افکارعمومی در فضای شبکه های اجتماعی با بازخوانی جنایات این گروهک تروریستی خط بطلانی بر این عملیات فریب کشیدند.

چه اینکه فیلم اعترافات این افراد به همراه تجهیزات تروریستی که برای بمبگذاری تهیه کرده بودند نیز منتشر شده و  اسناد و مدارک متقنی در این زمینه وجود دارد.

اما یک روز پس از این فضاسازی ها پستی از آذر منصوری رییس جبهه اصلاحات با هشتگ نه به اعدام منتشر شد که کاربران شبکه اجتماعی ایکس آن را در راستای اهداف ضدانقلاب و حمایت از این چهار تروریست


برچسب ها: تروریست - جبهه اصلاحات - رسانه های ضدانقلاب - تروریستی - ایران اینترنشنال - کومله - شبکه های اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

جبهه اصلاحات ایران چه ارتباطی با تروریست های کومله دارد؟

جبهه اصلاحات ایران چه ارتباطی با تروریست های کومله دارد؟