مطالب مرتبط:
اعزام 5000 دانش آموز پسر استان بوشهر مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس
از پیشکسوت عرصه تاریخ شفاهی دفاع مقدس در اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار تقدیر شد
پیام سرلشکر باقری به بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت
اختتامیه کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت
پیام سرلشکر باقری به بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 15:462024-01-23سياسي

خبرنگاران سخت تر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است


معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز خط و خطوط دشمن شناخته شده نیست کار خبرنگاران سخت تر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار عوضعلی فقیری امروز در آیین افختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در زاهدان، اظهار کرد:  با توجه به هدف جشنواره ابوذر و بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند شما در خط مقدم قرار دارید چرا که هم تصمیم گیرنده و هم مجری هستید، امروز خط و خطوط دشمن شناخته شده نیست کار شما سخت تر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: سیستان و بلوچستان یکی از بزرگترین استان های کشور است که از لحاظ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در کشور اثرگذار بوده؛ بنابراین به عنوان یک رسانه باید زمینه ای فراهم کنید تا آگاه سازی، شبکه سازی و ارائه محصولات تاثیرگذار در جامعه داشته باشید که لازمه این کار ارتباط محکم با بدنه جامعه است.

وی ادامه داد: باید با مردم بود و مطالبات آنها را پیگیری و فرهنگ آنان را شناخت، علاوه بر آن با سازمان ها و ارگان ها ارتباط برقرار کنید تا مشکلات مطرح و برطرف شوند.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - هشت سال دفاع مقدس - معاون هماهنگ کننده سپاه - دفاع مقدس - رزمندگان - بلوچستان - جشنواره رسانه ای ابوذر
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران سخت تر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است

خبرنگاران سخت تر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است