مطالب مرتبط:
مرکز نیکوکاری خانه امید قشم به عنوان موسسات خیریه برتر هرمزگان معرفی شد
گناه فرشته چه ربطی دارد به اسرار گنج دره جنی؟/شیطنت قبل از تیتراژ
«فرشته برفی آسمانی» را از نگاه «هابل» ببینید
دانلود قسمت 6 سریال گناه فرشته قسمت ششم نسخه کامل با لینک مستقیم
فرشته نجات به گزینه پرسپولیس رو کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 08:202024-01-26سياسي

خیریه ای در گلستان برای فرشته ها


مسئول نمایندگی مؤسسه خیریه «کودکان فرشته اند» گلستان با بیان اینکه باید خود را در برابر کودکانی که از شرایط خوبی برخوردار نیستند موظف بدانیم، - ایسنا/گلستان مسئول نمایندگی مؤسسه خیریه کودکان فرشته اند گلستان با بیان اینکه باید خود را در برابر کودکانی که از شرایط خوبی برخوردار نیستند موظف بدانیم، افزود: توجه به نیازهای روحی این فرشتگان کوچک، جان تازه ای به کالبد جامعه می بخشد.

هانیه کریمی گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه خیریه کودکان فرشته اند از سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده است، توضیح داد: در حال حاضر خیریه با 320 هزار نفر عضو داوطلب و 10 خیر ثابت مشغول به کار است.

وی با اشاره به اینکه خیریه کودکان فرشته اند از بخش ها و تیم های مختلفی تشکیل شده است، ادامه داد: تا به امروز حدود 17 تیم در زمینه های مختلف اعم از تیم کارناوال شادی، تیم آموزش، تیم بازسازی، تیم پویش و دیگر زمینه ها برای خدمت به کودکان حضور دارند.

مسئول نمایندگی خیریه کودکان فرشته اند از فعالیت های متفاوت و نحوه ساختار اجرایی هر کدام از تیم ها خبر داد و اظهار کرد: تیم کارناوال شادی مجری برگزاری جشن ها به مناسبت های مختلف و همچنین تیم آموزش موظف به برگزاری کلاس های آموزشی اعم از درسی، مهارت آموزی و خلاقیت در مراکز بهزیستی، بیمارستان ها و مناطق محروم است.


برچسب ها: کودکان - خیریه کودکان - خیریه - فرشته - گلستان - مؤسسه خیریه - نمایندگی
آخرین اخبار سرویس:

خیریه ای در گلستان برای فرشته ها

خیریه ای در گلستان برای فرشته ها