مطالب مرتبط:
اجرای نظام «پرداخت به ذی نفع نهایی» برای حل موضوع پرداخت مطالبات پیمانکاران
رونق کشاورزی و جلوگیری از مهاجرت با اجرای طرح آبرسانی فدک در شمال خوزستان
اجرای افزایش سن بازنشستگی از فروردین 1403
میزبانی تالار وحدت از 15 اجرای جشنواره موسیقی فجر/ حضور پررنگ بانوان
اجرای «رزم نوازان» نزاجا در جشنواره موسیقی فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 21:152024-02-07سياسي

اجرای 7 سد در لرستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در همه جای کشور ایران برکات فراوانی را به ارمغان آورد که ازجمله آن ها می توان به ساخت سدها اشاره کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در همه جای کشور ایران برکات فراوانی را به ارمغان آورد که ازجمله آن ها می توان به ساخت سدها اشاره کرد.

داریوش حسن نژاد امروز، 18 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در استان هیچ سدی ساخته نشده بود، اظهار کرد: هم اکنون در استان 7 سد فعال در دست اجرا داریم که 6 سد در حوزه فعالیت شرکت آب منطقه ای لرستان و سد رودبار توسط شرکت آب نیرو در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تأمین آب شرب و بهداشتی برای تمامی شهرها و اکثر روستاها است که از این لحاظ از کشورهایی هستیم که در رتبه بالای جهانی قرار داریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعتبارات خوبی به بخش آب کشور تزریق شده است و دولت طرح هایی را به صورت اضطراری در دست اجرا دارد.

حسن نژاد اضافه کرد: شرکت آب منطقه ای لرستان سال گذشته با جذب 852 میلیارد تومان در بخش آب، رتبه اول استانی را داشت و 30 درصد از اعتبارات استانی در بخش آب استان هزینه شد.


برچسب ها: شرکت آب منطقه ای لرستان - پیروزی انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - آب منطقه ای لرستان - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - شرکت آب منطقه ای - شرکت آب
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 7 سد در لرستان

اجرای 7 سد در لرستان