مطالب مرتبط:
امام جمعه دزفول: همه برای حضور پرشور در انتخابات مسوولیت دارند
امام جمعه سمنان: حضور پرشور در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان می شود
امام جمعه کرج: انتخابات پرشور امنیت ملی را تقویت می کند
انتخابات پرشور توطئه دشمن را ناکام می گذارد
حضور پرشور در انتخابات دشمنان را عصبانی می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 16:452024-01-26سياسي

انتخابات پرشور در سایه ایجاد اعتماد میان ملت و حکومت ممکن می شود


امام جمعه کرج با بیان اینکه عدم تایید صلاحیت ها موجب ایجاد اعتماد میان مردم می شوند، گفت: بدون شک انتخابات پرشوری خواهیم داشت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با بیان اینکه گروهی سعی دارند با تحلیل اشتباه تایید صلاحیت ها از کاهش مشارکت مردمی در انتخابات بگویند، گفت: باید در پاسخ به این افراد بگوییم که عدم تایید برخی موجب امیدآفرینی در شهروندان خواهد شد.

خطیب نماز جمعه کرج با تاکید بر ضرورت مشارکت بیشتر بانوان در عرصه های مختلف مطرح کرد: باید در این مسیر از حضرت زینب (س) الگو برداری کنیم، ایشان نمونه بارز مبارزه با دشمن هستند.

حسینی همدانی بیان کرد: دختر امیرالمومنین (ع) در جریان کربلا به هیچ وجه اجازه نداد حجاب و عفت وی حتی در بحرانی ترین لحظات دچار خدشه شود.

ایشان با افشای زندگی گذشته یزید او را تحقیر کرد و نشان داد که قدرت یزید پوشالی و سرنوشت سختی در انتظار اوست و در واقع نقاب را از چهره ظالم کنار زد و اهداف قیام حسینی را بیان و جاودانه کرد.

وی با اشاره به پیش رو بودن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تبریک این ایام، عنوان کرد: این نظام و کشور، در طول سال های پس از انقلاب فرازها و نشیب های بسیاری به خود دیده و با ظرفیت های بالای الهی، تهدیدهای بی شماری را به


برچسب ها: تایید صلاحیت ها - انتخابات - حسینی همدانی - تایید صلاحیت - به گزارش خبرگزاری فارس - نماز جمعه - اعتماد میان مردم
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پرشور در سایه ایجاد اعتماد میان ملت و حکومت ممکن می شود

انتخابات پرشور در سایه ایجاد اعتماد میان ملت و حکومت ممکن می شود