مطالب مرتبط:
چرا باید رای داد؟
چرا باید رای داد؟
مردم اگر مطمئن باشند فردا آنچه که می خواهند از صندوق بیرون می آید، صف می کشند و زیر برف هم شده، رای می دهند
رییس ستاد انتخابات: یک میلیون و 600 هزار کرمانشاهی واجد رای دادن هستند
رای جالب قاضی همدانی درباره تضییع حقوق عمومی شهروندان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 10:352024-02-04سياسي

چرا باید رای داد؟


تأمل در اهمیت انتخابات و تلاش برای اصلاح امور به جای پاک کردن صورت مسأله ها در فرصت اندک باقی مانده تا انتخابات اسفندماه برای تمامی افراد جامعه ضروری است تا در آینده شاهد شکل گیری مجلسی شایسته و پرتوان برای حل موضوعات و معضلات کشور باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: مشارکت سیاسی در ایران معاصر، دستاورد مهمی به شمار می رود که به سادگی و بدون مبارزه به دست نیامده است و سابقه ای به قدمت مبارزات مشروطیت دارد که انسداد سیاسی و یأس عمومی ناشی از سوءمدیریت سیاسی کشور، نخبگان و اقشار مختلف جامعه را به فکر انداخت تا با اتخاذ یک طرح تحول سیاسی، چاره ای برای رفع فقر، فساد، بی توجهی به تمامیت ارضی و نابسامانی های فراگیر در کشور بیندیشند و امور را اصلاح کنند.

مطالعه تاریخ معاصر ایران گواه این است در هر برهه ای که مجلس قوی و مستقلی وجود داشت، برکات زیادی نصیب کشور شد و هرجا مجالس به محاق رفتند، منافع ملی درگیر بحران ها و آفات جبران ناپذیری شد.

بنابراین درس های تاریخی، اهمیت مجلس در نظام سیاسی کشور را روشن کرده و به وضوح عیان می کند که چرا باید رأی داد؟ چرا قهر با انتخابات کنش سیاسی غلط و مخربی است؟ مسأله مشارکت گسترده در انتخابات چرا از سوی رهبر معظم انقلاب تا این حد مورد تاکید است؟ چرا دشمنان و رقبای ایران حداکثر توان تبلی


برچسب ها: سیاسی - کشور - انتخابات - تاریخ معاصر ایران - روزنامه جام جم - مشارکت سیاسی - تا انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید رای داد؟

چرا باید رای داد؟