مطالب مرتبط:
محسن رضایی پرچم به دست آمد، سردار حاجی زاده با تیپ متفاوت /فرماندهان نظامی در راهپیمایی 22 بهمن +عکس
تیپ متفاوت سردار حاجی زاده و محسن رضایی در راهپیمایی
شوخی علیرضاخمسه بازیگر با رضا صادقی خواننده
فرماندار: 98 درصد مردم شهرستان مرزی پاوه از نعمت گاز برخوردار هستند
ترانه زیبای عشق تویی با صدای رضا صادقی+موزیک ویدیو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 11:202024-02-11سياسي

حاجی صادقی: نعمتی بزرگ تر از نعمت ولایت وجود ندارد


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ما همه ناملایمات را تحمل می کند و حتی انتقاد می کند و دلگیر است اما از انقلابش دست بر نمی دارد و در موضع انقلابی گرفتار تردید نمی شود.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ما همه ناملایمات را تحمل می کند و حتی انتقاد می کند و دلگیر است اما از انقلابش دست بر نمی دارد و در موضع انقلابی گرفتار تردید نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی امروز 22 بهمن ماه در جمع راهپیمایان کرمان با تبریک چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب و حلول ماه شعبان اظهار کرد: انقلاب اسلامی تولد دوباره و 22 بهمن حیات جدیدی بود.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان الگو و پرچمدار مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی است، افزود: در محضر الگو و سیدالشهدای مقاومت، شهید سلیمانی و شهدایی هستیم که گفتند در گذشت زمان با ایثار جانمان مکتب حاج قاسم را زنده نگه می داریم و 96 شهید حمله تروریستی که یکی از آنها امروز تشییع شد، از جمله آنهاست.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه باید شکرگزار دو نعمت بزرگ باشیم، گفت: نخستین نعمت، نعمت ولایت است که رهبری حکیم، شجاع و انقلابی در این چهار دهه مانند امام راحل انقلاب را از گردنه های بزرگ و خطرناکی عبور داده و در برابر فتنه ها با بصیرت افزایی و رهبری پ


برچسب ها: انقلاب - نماینده ولی فقیه در سپاه - سپاه پاسداران انقلاب - انقلاب اسلامی - نماینده ولی فقیه - سپاه پاسداران - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

حاجی صادقی: نعمتی بزرگ تر از نعمت ولایت وجود ندارد

حاجی صادقی: نعمتی بزرگ تر از نعمت ولایت وجود ندارد