مطالب مرتبط:
تصاویر/ نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در آران و بیدگل
استاندار چهارمحال و بختیاری:دستگاه های اجرایی دستاوردهای انقلاب اسلامی را اطلاع رسانی کنند
تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی برای نسل نو الزام است
دستاوردهای نظام اسلامی برای نسل جدید بازگو شود
دستاوردهای نظام اسلامی برای نسل جدید بازگو شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 17:352024-02-01سياسي

استقرار نظام قضایی اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب است


رییس کل دادگستری استان مازندران یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی را استقرار نظام قضایی اسلامی بیان کرد و گفت: نظام قضایی اسلامی براساس آموزه های دینی حل اختلاف، - صلح و سازش و اجرای عدالت است.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری امروز در آیین تکریم عبدالصالح اکبرپور رییس دادگستری شهرستان نور، تکریم و معارفه امین یوسفی به عنوان دادستان شهرستان نور و تکریم و معارفه ایمان حسن زاده به سمت دادستان شهر چمستان اظهار کرد: در اقصی نقاط عالم اگر ظلمی صورت می گیرد همه نگاه ها به جمهوری اسلامی است چراکه می دانند جمهوری اسلامی می تواند همراه باشد آنان جمهوری اسلامی را یک چراغ هدایت می دانند.

وی با بیان اینکه اگر دستاوردهای نظام در داخل وزن شود بسیار ارزشمند و سنگین است، تصریح کرد: می دانیم مشکلات زیاد و نارسایی هایی هم وجود دارد، اما به اعتراف دشمن با این همه توطئه و سنگ اندازی که برای جمهوری اسلامی به وجود آوردند هر ملتی دیگر اگر بود بارها از هم پاشیده می شد.

وی افزود: اما جمهوری اسلامی با تبعیت از امام راحل و پس از آن مقام معظم رهبری به عنوان یک ارزش در این دوره از زمان الگو و اسوه شد که دستاورد کمی نیست.

رییس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همواره حمایت از حق و مظلومان بوده است و د


برچسب ها: اسلامی - جمهوری اسلامی - دستاوردهای انقلاب - نظام قضایی - تکریم و معارفه - دستاوردهای انقلاب اسلامی - دادگستری استان مازندران
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نظام قضایی اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب است

استقرار نظام قضایی اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب است