مطالب مرتبط:
کرمان موتور برای تولید 1381 دستگاه خودرو از بورس کالا تامین مالی کرد
«ته سیگار» عامل حریق بیمارستان گاندی؟
ویدئویی از بیمارستان گاندی قبل از حریق، وایرال شد
آغاز بررسی بودجه 1403 شهرداری تهران/ گزارش حریق بیمارستان گاندی در صحن شورای شهر
تمام جانبازان مشمول می توانند برای دریافت خودرو وارداتی ثبت نام کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 00:102024-01-27حوادث

اطفای حریق 5 منزل مسکونی، کارگاه نجاری و خودرو در کرمان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان هفتم بهمن ماه، پنج مورد حریق گسترده مربوط به منازل مسکونی، - خودرو و آتش سوزی یک کارگاه نجاری را پوشش داده و در سریعترین زمان عملیات اطفاء را انجام دادند.

ابراهیم بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انجام عملیات های اطفای حریق در پنج نقطه از شهر کرمان، اظهار کرد: بامداد هفتم بهمن ماه طی تماس شهروندان مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه نجاری واقع در خیابان کمیل، اکیپ اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به گستردگی آتش و وجود انبار چوب در این کارگاه، آتش نشانان با استفاده از تجربه و مهارت خود و با توجه به تهدید وجود انبار چوپ و خطر سرایت آتش سوزی در کوتاه ترین زمان ممکن آتش را مهار کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اظهار کرد: در تماس شهروندان با سامانه 125 که حکایت از حریق یک دستگاه خودرو پژو 405 در بلوار پاسداران داشت، آتش نشانان قبل از طعمه حریق شدن خودرو در محل حاضر شده و از نابودی این خودرو توسط شعله های سرکش آتش جلوگیری کردند.

بابایی در ادامه از اطفای حریق سه منزل مسکونی طی روز شنبه توسط آتش نشانان خبر داد و افزود: ظهر هفتم بهمن ماه یک خانه باغ قدیمی که با حجم زیادی از چوب


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - مدیرعامل سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - کرمان - کارگاه - آتش سوزی
آخرین اخبار سرویس:

اطفای حریق 5 منزل مسکونی، کارگاه نجاری و خودرو در کرمان

اطفای حریق 5 منزل مسکونی، کارگاه نجاری و خودرو در کرمان