مطالب مرتبط:
گزارش المیادین از برگزاری مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران
جشن سالروز پیروزی انقلاب و روز ملی جمهوری اسلامی در ارمنستان برگزار شد 
مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در آلماتی/ توسعه روابط دو جانبه در راستای منافع مردم
حضور فرماندهان سپاه در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی + عکس
وزارت خارجه روسیه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 16:202024-02-11سياسي

مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کابل برگزار شد


مراسم گرامیداشت روز 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر کابل پایتخت افغانستان برگزار شد.

- مراسم گرامیداشت روز 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر کابل پایتخت افغانستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ثبات در افعانستان و در سطح منطقه طرح تاسیس گروه تماس منطقه ای را پیشنهاد کرد که به تازگی اولین نشست آن با حضور نمایندگان ویژه کشورهای همسایه در امور افغانستان اعم از ایران، چین، پاکستان و روسیه و سفرا و نمایندگان 8 کشور دیگر و همچنین کشور میزبان در کابل برگزار شد.

وی تصریح کرد: در واقع هدف اولیه این ایده و تشکیل گروه تماس همکاری با حاکمان کنونی در کمک به آن ها برای ثبات امنیتی، سیاسی و بهبود وضعیت اقتصادی و زمینه سازی آغاز سازندگی منبعث از ابتکارات منطقه ای است.

نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان افزود: این ابتکار بخشی از تلاش های جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مشارکت با سایر همسایگان افغانستان و کشورهای منطقه برای جستجوی یک ساز و کار اجرایی به منظور ایجاد شرایط بهتر برای ملت افغانست


برچسب ها: پیروزی انقلاب اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - انقلاب اسلامی - سفارت جمهوری اسلامی ایران - اسلامی - سالگرد پیروزی انقلاب - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کابل برگزار شد

مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کابل برگزار شد