مطالب مرتبط:
اخباری از حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب
حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/یک خودرو هدف قرار گرفت
حمله رژیم صهیونیستی به سوریه/ فرودگاه حلب هدف قرار گرفت
حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرایا القدس مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 03:302024-02-13بين الملل

سفر هیأت امنیتی رژیم صهیونیستی به قاهره


رسانه های صهیونیستی بامداد سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که هیأتی متشکل از سران موساد و شاباک برای دیدار با رییس سیا و گفتگو درباره توافق مبادله اسرا با حماس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه از سفر هیأتی امنیتی از این رژیم به قاهره در آینده نزدیک خبر دادند.

وبگاه عبری واللا نیوز طی گزارشی در این باره نوشت که هیأتی متشکل از دیوید بارنیع و رونن بار سران سازمان های موساد و شاباک برای دیدار با ویلیام برنز رییس سازمان جاسوسی سیا به مصر سفر می کنند.

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با سفر این هیأت به قاهره برای گفتگو درباره توافق مبادله اسرا با حماس، موافقت کرده است.

پیش از این، یک مقام آمریکایی از احتمال حصول توافق میان رژیم صهیونیستی و حماس در اوایل هفته جاری میلادی در زمینه آتش بس و آزادی اسرای صهیونیست باقیمانده خبر داده بود.

(جزییات بیشتر ) باوجود گذشت 128 روز از جنگ علیه غزه و افزایش تلفات ارتش رژیم اسراییل که موجب عقب نشینی گردان ها و تیپ های نظامی شده، نتانیاهو از چند روز گذشته با رد شروط حماس برای آتش بس  مدعی شده که حمله زمینی را تا رفح ادامه داده و ظرف 2 هفته آینده عملیات در این شهر جنوبی غزه را آغاز خواهد کرد.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیست - صهیونیستی - هیأت امنیتی رژیم صهیونیستی - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - مبادله اسرا - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیأت امنیتی رژیم صهیونیستی به قاهره

سفر هیأت امنیتی رژیم صهیونیستی به قاهره