مطالب مرتبط:
رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا: چشم دنیا به انتخابات ایران دوخته شده؛ می کوشند مردم را از حضور در پای صندوق های رأی بازدارند
علم الهدی: خدا لعنت کند کسانی را که حرف های ما را سیاسی تحلیل می کنند، یا پس و پیش آن را حذف می کنند! این حرف ها فقط دینی است/ تحقق انتخابات با مشارکت بالا، دشمن را بدبخت می کند/ بعضی ها حرف های بنده را با جمله های تیز می گویند تا دافعه ایجاد کنند
دولت محترم تدابیری جهت افزایش رضایت و رفاه مردم و حضور حداکثری در دو انتخابات مهم پیش رو فراهم نماید
صبح جمعه در دومین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور سید محمدتقی شاهچراغی، دکتر زیویار استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.
روزنامه هم میهن: حمله به دولت قبلی برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات ، بی فایده است/ دور تبلیغات بیهوده را خط بکشید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 13:052024-02-03سياسي

دولت در انتخابات حامی هیچ حزب سیاسی نیست


مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به بی طرفی دولت در انتخابات، گفت: دولت هیچ کاندیدایی در انتخابات نداشته و حامی هیچ حزب سیاسی هم نیست.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به "بی طرفی" دولت در انتخابات، گفت: دولت هیچ کاندیدایی در انتخابات نداشته و حامی هیچ حزب سیاسی هم نیست.

عبدالله مرادی در جلسه امروز (14 بهمن) ستاد انتخابات استان کرمانشاه به بیان برخی نکات ضروری تا روز برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: اولین و مهمترین نکته بحث بی طرفی در انتخابات است که تا روز برگزاری انتخابات باید با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه بی طرفی در انتخابات یک اصل بسیار مهم محسوب می شود، افزود: دولت هیچ کاندیدایی در انتخابات نداشته و از هیچ حزب سیاسی هم حمایت نمی کند و تنها امانتدار رای مردم خواهد بود.

مرادی با بیان اینکه بی طرفی یکی از شاخص های مهم در سلامت انتخابات است که نباید ذره ای از آن تخطی شود، تاکید کرد: با توجه به بافت قومی و قبیله ای استان کرمانشاه، ممکن است سوگیری هایی از سوی برخی مدیران مشاهده شود که در همین راستا فرمانداران باید با دقت همه چیز را رصد کرده و فعالیت مدیران را تحت نظر داشته باشد تا به هیچ عنوان سوگیری رخ ندهد.


برچسب ها: انتخابات - حزب سیاسی - بی طرفی - برگزاری انتخابات - سیاسی - دولت - مدیرکل سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

دولت در انتخابات حامی هیچ حزب سیاسی نیست

دولت در انتخابات حامی هیچ حزب سیاسی نیست