مطالب مرتبط:
بازنگری استانداردهای ملی سلامت محور در زنجیره گندم تا نان
جزییات تازه از سهمیه بندی آرد و نان
تراکنش های فروش نان تعیین کننده سهمیه آرد نانوایان
تراکنش های فروش نان، تعیین کننده سهمیه آرد نانوایان
سیاست گذاری و پشتیبانی از شرایط تولید از مهم ترین مولفه های تاثیرگذار در تحقق خودکفایی/ نقش 50 درصدی فرایند استحصال آرد وعمل آوری خمیر در کیفیت نان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 10:302024-01-29اقتصادي

بازنگری استانداردهای ملی سلامت محور با زنجیره گندم، آرد و نان


سازمان ملی استاندارد ایران با هدف افزایش کیفیت در نان های چهارگانه؛ بازنگری استانداردهای ملی سلامت محور، مرتبط با زنجیره گندم، آرد و نان را که به عنوان قوت غالب مردم در سفره هر ایرانی دارای حرمت و کرامت است را در دستور کار قرار داد.

- سازمان ملی استاندارد ایران با هدف افزایش کیفیت در نان های چهارگانه؛ بازنگری استانداردهای ملی سلامت محور، مرتبط با زنجیره گندم، آرد و نان را که به عنوان قوت غالب مردم در سفره هر ایرانی دارای حرمت و کرامت است را در دستور کار قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان استاندارد اعلام کرد: در همین راستا با تشکیل کمیته ملی ارتقای کیفیت زنجیره ارزش گندم، آرد و نان و برگزاری جلسات متعدد با متخصصان و فعالان این حوزه، بازنگری استانداردهای ملی گندم، آرد و نان را با جدیت دنبال کرد.

بر همین اساس، استاندارد ملی آرد به شماره 103، برای کاهش سبوس گیری از گندم تجدیدنظر شد و علاوه بر تعریف آرد کامل برای تولید باکیفیت، مشخصات کیفی و ماهیتی دانه گندم، از محوری ترین تغییرات و اصلاحات به عمل آمده در بازنگری استاندارد مذکور بود.

لازم به ذکر است، آبان امسال تجدید نظر آرد گندم - ویژگی ها و روش های آزمون و نیز نان مسطح - ویژگی ها و روش های آزمون در دستور کار قرار گرفت و پس از برگزاری کمیسیون های مربوط (هر هفته دو کمیسیون) و د


برچسب ها: استاندارد - سازمان ملی استاندارد ایران - آرد و نان - سازمان ملی استاندارد - بازنگری - زنجیره - ایران
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری استانداردهای ملی سلامت محور با زنجیره گندم، آرد و نان

بازنگری استانداردهای ملی سلامت محور با زنجیره گندم، آرد و نان