مطالب مرتبط:
سند هفت تالاب خورستان صادر شد
ایران زیباست | قوهای مهاجر در تالاب سرخ رود
هویت خالق بیت کوین همچنان در هاله ای از ابهام؛ مخترع خودخوانده به جعل سند اعتراف کرد!
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل: 22 بهمن سند خودباوری و روز جشن ملی است
هویت خالق بیت کوین همچنان در هاله ای از ابهام؛ مخترع خودخوانده به جعل سند اعتراف کرد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 19:012024-02-10سياسي

سند هفت تالاب خورستان صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان امروز در حاشیه مراسم تجلیل از کارکنان و قضات برتر استان اظهار کرد: در راستای حفاظت و صیانت از عرصه های ملی و انفال و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال، برای 7 تالاب خوزستان سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران انجام صادر شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال های اخیر، عقب نشینی سطح آب تالاب ها در خشکسالی های سنوات اخیر و جهت جلوگیری از تجاوز به عرصه های ملی و انفال از حریم این منابع ملی و همچنین تغییر در اکوسیستم تالاب ها، با حدنگاری صورت گرفته، توسط اداره ثبت اسناد و املاک استان، سند مالکیت 7 تالاب استان خوزستان به مساحت 3860 هکتار صادر شده است.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: تعیین حد و مرز اراضی ملی و منابع طبیعی و صدور سند مالکیت یکی از اولویت هایی است که در شورای حفظ حقوق بیت المال استان دنبال می کنیم و با تلاش شبانه روزی همکاران ما در اداره کل ثبت اسناد و مالکیت استان تاکنون تالاب های شادگان، هورالعظیم، بندون، میانگران، بامدژ، تمبی و شیم بار حد نگاری شده و سند تفکیکی آنان صادر شده است.


برچسب ها: دادگستری خوزستان - رییس کل دادگستری - سند مالکیت - خوزستان - حقوق بیت المال - تالاب - دولت جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

سند هفت تالاب خورستان صادر شد

سند هفت تالاب خورستان صادر شد