مطالب مرتبط:
فیلم| شانزدهمین هفته فیلم و عکس مراغه آغاز به کار کرد
نمایشگاه محصولات فیدلیتی در مرکز تجاری «ایران مال» آغاز به کار کرد
دوازدهمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
جشنواره فیلم فجر در یاسوج آغاز به کار کرد
«لیزینگ کارآفرین» در جزیره کیش آغاز به کار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 09:402024-02-06سياسي

آغاز به کار نرم افزار مطالبه گری مردمی «سو» در مازندران


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران از آغاز به کار نرم افزار مطالبه گری مردمی «سو» با هدف نظارتی تمامی دستگاه های اجرایی در 20 اداره دولتی استان خبر داد و آن را گامی موثر در جهت نمایش کارآمدی مسؤولان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، غلامرضا عبدی امروز سه شنبه 17 بهمن ماه در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه فجر، ضمن گرامیداشت ایام، یاد و خاطره همه شهدا و ایام شهادت امام موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در کشور تاکنون دو مرحله قبل از تصویب این قانون در سال 1394 و بعد آن را پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به خلا بسیج خرد جمعی در اجرای این فریضه، افزود: البته اقدامات زیادی انجام شد، اما ساختارهای کشور باید مرتبط با ستاد و سپاه باشند که این مهم محقق نشد و کار به صورت زنجیره ای دنبال نشد.

عبدی حضور نخبگان و صاحب نظران را در ستاد امر به معروف و نهی از منکر امری ضروری دانست و خواستار آن شد و گفت: کشوری که امر به معروف نداشته باشد نمی تواند در مسلمان بودن مدعی باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ادامه داد: در حال حاضر هیچ سازمانی نمی تواند بدون بودجه و اعتبار کار کند، طبق ماده 23 قانون این ستاد بودجه خود را باید از دستگاه های اجرایی دریافت کند اما تماما طبق آن عمل نشد.


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - امر به معروف - ستاد امر به معروف - مطالبه گری مردمی - ستاد امر به معروف و نهی - به گزارش خبرگزاری فارس - آغاز به کار
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نرم افزار مطالبه گری مردمی «سو» در مازندران

آغاز به کار نرم افزار مطالبه گری مردمی «سو» در مازندران