مطالب مرتبط:
سازمان محیط زیست ترک فعل دستگاه ها در اجرای قانون هوای پاک را اعلام کند
اعلام وصول سوال نماینده بهار از وزیر نیرو در مورد نابسامانی در تأمین آب شرب روستاها و مدیریت پسماند
هوای اصفهان پاک شد
تنفس هوای «پاک» در تهران
کیفیت هوای مشهد پاک است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 14:102024-01-28اجتماعي

به خوداظهاری دستگاه ها درباره قانون هوای پاک بسنده نکنیم/ ضرورت به روزرسانی قانون مدیریت پسماند


معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور گفت: ما نباید به خوداظهاری دستگاه ها مسئول در قانون هوای پاک بسنده کنیم و باید ارزیابی سازمان حفاظت محیط زیست از عملکرد دستگاه ها در اختیار عموم قرار بگیرد.

- معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور گفت: ما نباید به خوداظهاری دستگاه ها مسئول در قانون هوای پاک بسنده کنیم و باید ارزیابی سازمان حفاظت محیط زیست از عملکرد دستگاه ها در اختیار عموم قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور، اظهار کرد: یکی از ارکان توسعه پایدار، پایداری در حوزه محیط زیست است.

وی افزود: یکی از مسائل مهم در حقوق عامه، حفظ و صیانت از حقوق محیط زیستی است و دادستانی مصادیق متعددی را به موضوعات مرتبط با محیط زیست اختصاص داده و بخش عمده ای از ماموریت های دادستان های کل کشور به محیط زیست رسیده است.

معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور تاکید کرد: در واقع محیط زیست بیشترین سهم را از حقوق عامه دارد که ایفا و اجرای این حقوق زیست محیطی بر عهده سازمان ها و وزارتخانه های دولتی است و وظیفه ما نیز احیا و پیگیری این حقوق است.

ترکی با اشاره به قانون هوای پاک به عنوان یکی از حقوق عامه، بیان داشت: دادستانی و سازمان حفاظت محیط زیست باید تکالیف را احص


برچسب ها: پیشگیری از وقوع جرم - دادستانی کل کشور - محیط زیست - دستگاه ها - سازمان حفاظت محیط زیست - قانون هوای پاک - حقوق عامه
آخرین اخبار سرویس:

به خوداظهاری دستگاه ها درباره قانون هوای پاک بسنده نکنیم/ ضرورت به روزرسانی قانون مدیریت پسماند

به خوداظهاری دستگاه ها درباره قانون هوای پاک بسنده نکنیم/ ضرورت به روزرسانی قانون مدیریت پسماند