مطالب مرتبط:
سقوط مرگبار دختر 16 ساله از لانه کثیف | دو پسر نوجوان با شیرین چه کردند؟!
راز مرگ مشکوک دختر نوجوان در مشهد فاش شد| در سوییت اجاره ای چه خبر بود؟
رونمایی رونالدو از راز موفقیت النصر
راز بزرگ درباره حقوق محمدباقر قالیباف
راز بامیه خوشمزه و ترد: فوت و فن های پخت بامیه خانگی | فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 22:252024-02-15حوادث

راز لانه کثیف !


با اعترافات متهمان پرونده مرگ دلخراش دختر16ساله ای که از طبقه دوم یک سوییت اجاره ای سقوط کرد،درحالی راز پنهان لانه کثیف در مشهد فاش شد که مالک سوییت مذکور نیز به اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، بامداد سوم بهمن گذشته دو پسر 17 و 18 ساله پیکر نیمه جان دختری را به درمانگاهی در بولوار توس رساندند که تعدادی از استخوان هایش شکسته بود.

دقایقی بعد با فرار دو پسر مذکور از درمانگاه، پیکر خون آلود دختر16 ساله به بیمارستان رضوی مشهد انتقال یافت اما او بر اثر عوارض ناشی از سقوط از ارتفاع جان سپرد و بدین ترتیب پرونده ای جنایی مقابل قاضی ویژه قتل عمد مشهد قرار گرفت.

طولی نکشید که با حضور قاضی دکتر صادق صفری در مرکز درمانی، تحقیقات قضایی در حالی آغاز شد که گروهی از افسران زبده دایره تجسس و اطلاعات و امنیت کلانتری معراج به سرپرستی سرگرد امیر رضا فعال(رییس کلانتری) وارد عمل شدند و رصدهای اطلاعاتی را برای شناسایی دو پسر جوان ادامه دادند.

چند ساعت بعد فرهاد (نوجوان17ساله)در بولوار شاهنامه دستگیر شد و با اعترافات تکان دهنده وی، عملیات پلیس به ساختمانی در بولوار توس رسید که وی مدعی بود دختر نوجوان به قصد خودکشی، خود را از پنجره سوییت اجاره ای آن به پایین انداخته است.


برچسب ها: کلانتری - بیمارستان رضوی - سقوط از ارتفاع - تحقیقات قضایی - پرونده - مشهد - تعقیب قضایی
آخرین اخبار سرویس:

راز لانه کثیف !

راز لانه کثیف !