مطالب مرتبط:
مسئولیت اجتماعی به معنای میدان دادن برای حضور مردم در عرصه های مختلف است/ قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی در قلب مردم است/علم زدگی و عوام زدگی، دانشگاه ها را از مسیر خود دور می کند/ حوزه و دانشگاه مسئول شناخت مسائل کشور و اولویت بندی آن هستند
برگزاری مسابقه جام معرفت، امیدآفرینی و جهاد تبیین و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی
کارگاه آموزش و توان افزایی سازمان های مردم نهاد کرمان
ضرورت اهتمام دستگاه های اجرایی ایلام در اختصاص یک درصد از بودجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
افرادی که عامدانه درصدد ایجاد نارضایتی در بین مردم هستند دشمن اند/سهمیه سوخت مردم سیستان دوباره به کارت های آن ها واریز شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 14:002024-01-22سياسي

رضایت مندی مردم در مسیر امیدآفرینی مورد اهتمام است


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جلب رضایت مردم با هدف امیدآفرینی جزو رویکردهای اصلی کمیته امداد در مسیر خدمت رسانی بی منت است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جلب رضایت مردم با هدف امیدآفرینی جزو رویکردهای اصلی کمیته امداد در مسیر خدمت رسانی بی منت است.

علیرضا حسین نژاد در جلسه شورای مدیران اظهار کرد: تمام امورات در راستای جلب رضایت مندی مراجعین و جامعه هدف برنامه ریزی شده و مدیران کمیته امداد در سطوح مختلف باید به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: توجه به رضایت مندی مراجعین و ارباب رجوع جزو برنامه ها و اهداف اصلی کمیته امداد است و در شعار راهبردی خود خدمت رسانی با سرعت بی منت و با عدالت را مورد تاکید قرار داده ایم تا رضای خلق الله فراهم آید.

حسین نژاد بیان کرد: حرمت و تکریم مردم به ویژه گروه های نیازمند و آسیب پذیر جزو تاکیدات بزرگان و آموزه های دینی است و در کنار آن باید امید مردم را با تدارک برنامه های متنوع دو چندان کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: همه حوزه های کمیته امداد باید برنامه های ویژه ای را برای این ایام در نظر گرفته تا با ارائه گزارش های مثبت زمینه امیدآفرینی بیشتر مردم فراهم آید.


برچسب ها: کمیته امداد - مدیرکل کمیته امداد - امداد - امیدآفرینی - کمیته - رضایت مندی - خدمت رسانی
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مندی مردم در مسیر امیدآفرینی مورد اهتمام است

رضایت مندی مردم در مسیر امیدآفرینی مورد اهتمام است