مطالب مرتبط:
نشست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
نشست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
پخش مناظره های انتخاباتی کاندیداهای کهگیلویه و بویراحمد از شبکه دنا آغاز می شود
حزب همت تاکنون 9 نامزد انتخاباتی در شمال شرق کشور تعیین کرده است
همایش تبیین فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 11:502024-02-04سياسي

مدیران مراقب رفتارهای انتخاباتی خود باشند


رییس کل دادگستری کرمانشاه از مدیران و مسئولین ادارات و دستگاه های دولتی استان خواست تا از وقوع تخلفات انتخاباتی در شهرستانها پیشگیری کنند و گفت: - ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری کرمانشاه از مدیران و مسئولین ادارات و دستگاه های دولتی استان خواست تا از وقوع تخلفات انتخاباتی در شهرستانها پیشگیری کنند و گفت: تخلف انتخاباتی در هر شهرستان به پای مدیر استانی نوشته می شود.

شهرام کرمی، امروز(15 بهمن) در همایش پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات - ویژه مدیران و کارکنان ادارات و ارگان های دولتی- با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهارکرد: انتخابات نماد جمهوریت و مردم سالاری در کشور ما است، لذا اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: اولین نکته ای که در مورد انتخابات به عنوان یک اولویت مد نظر است، مسئله تامین امنیت آن است که در این زمینه مسئولین ذیربط وظیفه دارند آن را فراهم کنند.

رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه سلامت انتخابات اولویت مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: این مسئله بیشتر به عملکرد ما مسئولین بر می گردد که چگونه در بحث انتخابات عمل کنیم.

اگر یک شهروند عادی در جامعه مرتکب تخلفات بسیاری هم شود، به دید مردم بسیار کوچکتر از آن است که یک مسئول تخلف کوچکی انجام دهد، بنابراین مدیر و مسئولی که نماینده حاکمیت است باید م


برچسب ها: انتخابات - رییس کل دادگستری کرمانشاه - رییس کل دادگستری - انتخاباتی - دادگستری کرمانشاه - تخلفات انتخاباتی - دستگاه های دولتی
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مراقب رفتارهای انتخاباتی خود باشند

مدیران مراقب رفتارهای انتخاباتی خود باشند