مطالب مرتبط:
آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید شمش طلا در خونیک شهرستان خوسف
عملیات اجرایی کارخانه فرآوری طلای خونیک خراسان جنوبی آغاز شد/ موثقی نیا: احداث کارخانه طلای خونیک؛ برای ببش از 400 نفر اشتغالزایی ایجاد می کند
کارخانه طلای خونیک خوسف سال آینده به بهره برداری می رسد
عملیات اجرایی کارخانه طلای خونیک آغاز شد
کارخانه طلای خونیک با توان داخلی ساخته می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 19:152024-02-04اقتصادي

تولید 400 کیلو طلا با ورود کارخانه طلای خونیک خوسف به مدار تولید


مدیر عامل شرکت اکتشافات معادن و صنایع غدیر گفت: با ورود کارخانه طلای خونیک خوسف به مدار تولید از سال آینده سالانه 400 کیلو گرم طلا در خراسان جنوبی تولید خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، رشید کتال، مدیر عامل شرکت اکتشافات معادن و صنایع غدیر امروز در مراسم کلنگ زنی کارخانه تولید شمش طلا خونیک با بیان اینکه  در 2 سال قبل تمام اقدامات استاندارد سازی برای اکتشاف معدن را در منطقه انجام دادیم داشت : تا کنون بیش از 11 هزار متر حفاری در معدن انجام شده است.

  وی با بیان اینکه تاکنون حجم عملیات اکتشافی ما در منطقه حدود 500 میلیارد ریال هزینه داشته است  افزود:کار اکتشاف از 20  سال قبل در معدن طلای خونیک، آغاز شد و برای اولین بار سازمان زمین شناسی کشور این معدن را شناسایی و مطالعات اولیه را برای کار اکتشافی انجام  داده است.

وی  ادامه داد: از 2 سال قبل یعنی سال 1400 به عنوان سرمایه گذار متعهد به عملیات اکتشاف، استخراج و احداث کارخانه برای شمش طلا شده ایم.

  مدیر عامل شرکت اکتشافات معادن و صنایع غدیر با اشاره به این که اکنون در مرحله ساخت کارخانه هستیم تا باری که از معدن استخراج می شود، پرعیارسازی و در نهایت در خود منطقه شمش طلا تولید شود، بیان کرد: برای ساخت کارخانه 33 هکتار زمین در کنار محدوده معدن در اختیار گرفتیم که مجوز آن نهایی ش


برچسب ها: اکتشاف - تولید - کارخانه - به گزارش خبرگزاری فارس - خونیک - سال قبل - مدار تولید
آخرین اخبار سرویس:

تولید 400 کیلو طلا با ورود کارخانه طلای خونیک خوسف به مدار تولید

تولید 400 کیلو طلا با ورود کارخانه طلای خونیک خوسف به مدار تولید