مطالب مرتبط:
اظهارات اخیر ترامپ مسیر کمک های مالی آمریکا به اوکراین را دشوار کرد
آمریکا حامی تل آویو و مانع از ارسال کمک به غزه است |
عراق و آمریکا توافق کردند
چین: اقدامات آمریکا در تنگه تایوان تحریک آمیز است
امیر عبداللهیان: کانال های دیپلماتیک برای تبادل پیام ها بین آمریکا و ما باز است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 19:002024-01-26بين الملل

آمریکا کمک های مالی به «آنروا» را متوقف می کند


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز جمعه به بهانه مطرح شدن آنچه که اتهاماتی در زمینه دخیل بودن برخی اعضای «آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاورنزدیک» (آنروا) در حملات 7 اکتبر خواند، - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز جمعه به بهانه مطرح شدن آنچه که اتهاماتی در زمینه دخیل بودن برخی اعضای آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاورنزدیک (آنروا) در حملات 7 اکتبر خواند، گفت آمریکا موقتا از ارائه کمک های مالی بیشتر به این سازمان خودداری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متیو میلر در بیانیه ای در این زمینه گفت: ایالات متحده به شدت از اتهام دخیل بودن 12 کارمند آنروا در حملات 7 اکتبر حماس به اسراییل آزرده شده است.

این در حالی است که واشنگتن حامی اصلی جنایات های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و علیه مردم فلسطین است، به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: وزارت خارجه ضمن بررسی این اتهامات و گام های سازمان ملل برای رسیدگی به این مسئله، موقتا تامین مالی بیشتر آنروا را متوقف می کند.


برچسب ها: سخنگوی وزارت خارجه - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا - سخنگوی وزارت - وزارت خارجه آمریکا - وزارت خارجه - آوارگان فلسطینی - آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا کمک های مالی به «آنروا» را متوقف می کند

آمریکا کمک های مالی به «آنروا» را متوقف می کند