مطالب مرتبط:
اصلاح بند مربوط به اخذ جریمه های قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی در برنامه هفتم
فرماندار: 136 شعبه اخذ رای در ساوه پیش بینی شده است
جریمه های قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی طبق قیمت صادراتی اخذ می شود
سرمربی سرشناس تیم ملی هاکی بانوان وارد تهران شد
اصلاح بند مربوط به اخذ جریمه های قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی در برنامه هفتم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 15:102024-01-29سياسي

25 شعب اخذ رأی مختص بانوان در بروجرد در نظر گرفته شده است


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری 25 شعبه اخذ رأی مختص بانوان در بروجرد در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری 25 شعبه اخذ رأی مختص بانوان در بروجرد در نظر گرفته شده است.

مسلم مرادی امروز نهم بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: تاکنون 86 نفر از کاندیداهای ثبت نامی در شهرستان بروجرد تایید صلاحیت شده است.

وی با بیان اینکه امکانات برای یک انتخابات خوب مهیا شده است، افزود: تا 19 بهمن ماه سال جاری لیست نهایی کاندیداها به فرمانداری ابلاغ خواهد شد و آن لیست در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: 270 شعب اخذ رأی برای شهرستان پیش بینی و جانمایی شده و زیرساخت های لازم آن ها در حال آماده سازی بوده و بخشی از زیرساخت ها نیز آماده شده است.

مرادی اضافه کرد: از 270 شعب اخذ رأی 214 شعبه ثابت و 56 شعبه به صورت سیار بوده و از مجموع شعب اخذ رأی 25 شعبه مختص بانوان بروجرد است که کلیه عوامل اجرایی آن بانوان هستند.


برچسب ها: انتخابات مجلس - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس خبرگان - انتخابات - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

25 شعب اخذ رأی مختص بانوان در بروجرد در نظر گرفته شده است

25 شعب اخذ رأی مختص بانوان در بروجرد در نظر گرفته شده است