مطالب مرتبط:
برگزاری اولین همایش ملی به نژادی گیاهان دارویی در دانشگاه شهید باهنر کرمان
وزیر جهاد کشاورزی: محدودیت منابع آبی جایگاه گیاهان دارویی را متمایز می کند
محدودیت منابع آبی جایگاه گیاهان دارویی را متمایز می کند
آیا تورم بالا در بازار دارویی کشور حقیقت دارد؟
540 نقطه پرحادثه در راه های کشور ایمن سازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 08:452024-01-29دانش

لزوم زمینه سازی ایجاد شبکه محققین ژنتیک و به نژادی گیاهان دارویی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به اولین همایش ملی به نژادی گیاهان دارویی که در دانشگاه شهید باهنر کرمان در حال برگزاری است ، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به اولین همایش ملی به نژادی گیاهان دارویی بر لزوم زمینه سازی ایجاد شبکه محققین ژنتیک و به نژادی گیاهان دارویی کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به اولین همایش ملی به نژادی گیاهان دارویی که در دانشگاه شهید باهنر کرمان در حال برگزاری است ، بر لزوم زمینه سازی ایجاد شبکه محققین ژنتیک و به نژادی گیاهان دارویی کشور تاکید کرد.

متن پیام محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ خداوند کسانی از شما را که ایمان آورده اند و کسانی را که دانشمند هستند درجات عظیمی می بخشد و خداوند به آنچه می ‏کنید آگاه است.

(سوره مجادله آیه 11).

به نام خدای بزرگ و حکیم که به نژادی را از دل خاک ایجاد نمود و با خلق حضرت آدم و حوا و با دمیدن از روح خود اشرف مخلوقات را برگزیده نژادهای عالم خلقت نامید.


برچسب ها: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری - گیاهان دارویی - تحقیقات و فناوری - دانشگاه شهید باهنر کرمان - دارویی - گیاهان - دانشگاه شهید باهنر
آخرین اخبار سرویس:

لزوم زمینه سازی ایجاد شبکه محققین ژنتیک و به نژادی گیاهان دارویی کشور

لزوم زمینه سازی ایجاد شبکه محققین ژنتیک و به نژادی گیاهان دارویی کشور