مطالب مرتبط:
شورای مسلمانان آمریکا اتهام زنی رییس مجلس نمایندگان پیشین را محکوم کرد
شورای مسلمانان آمریکا اتهام زنی رییس پیشین مجلس نمایندگان را محکوم کرد
چرا حکم دیوان بین المللی دادگستری علیه اسراییل مهم است؟
آفریقای جنوبی یک شکست تاریخی را به رژیم صهیونیستی در دیوان لاهه تحمیل کرد
اتهام پراکنی رییس کمیته امور خارجی پارلمان انگلیس علیه ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 09:552024-01-29بين الملل

اتهام زنی رییس رژیم صهیونیستی به دیوان بین المللی دادگستری


رییس رژیم صهیونیستی مدعی شد دیوان بین المللی دادگستری در حکم اخیرش به این رژیم برای آنکه گام هایی در راستای جلوگیری از نسل کشی در نوار غزه اتخاذ کند، - رییس رژیم صهیونیستی مدعی شد دیوان بین المللی دادگستری در حکم اخیرش به این رژیم برای آنکه گام هایی در راستای جلوگیری از نسل کشی در نوار غزه اتخاذ کند، صحبت های او را تحریف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوان بین المللی دادگستری در حکم خود در رابطه با پرونده شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی از بابت نسل کشی در نوار غزه صحبت های رهبران رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را به عنوان سند و مدرکی که نشان دهنده تحریک و انسانیت زدایی در ادبیات رهبران صهیونیست علیه فلسطینی ها است در نظر گرفت.

از جمله این اسناد و مدارک صحبت هایی بود که اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی چند روز بعد از عملیات هفتم اکتبر طوفان الاقصی از سوی رزمندگان حماس و مقاومت فلسطین، مطرح ساخت.

رزمندگان مقاومت فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی نزدیک به 1200 صهیونیست را به هلاکت رسانده و حدود 250 صهیونیست دیگر را به اسارت گرفتند.

رژیم صهونیستی در پاسخ دست به محاصره و عملیات نظامی وحشیانه از هوا، زمین و دریا علیه نوار غزه زده که تاکنون طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت نوار غزه به شهادت بیش از 26 هزار فلسطینی، آواره


برچسب ها: دیوان بین المللی دادگستری - رژیم صهیونیستی - رییس رژیم صهیونیستی - دیوان بین المللی - صهیونیست - صهیونیستی - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی رییس رژیم صهیونیستی به دیوان بین المللی دادگستری

اتهام زنی رییس رژیم صهیونیستی به دیوان بین المللی دادگستری