مطالب مرتبط:
در شب اخراج مصطفی هاشمی، مهرام در گرگان صدتایی شد
در شب اخراج مصطفی هاشمی، مهرام در گرگان صدتایی شد
لیگ برتر بسکتبال| مهرام 100 تایی شد، مصطفی هاشمی اخراج
اخراج بازیکن لبنان به دلیل خطای خشن
ببینید | اخراج بازیکن لبنان به دلیل ارتکاب به این خطای خشن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 11:452024-01-23بين الملل

قطار اخراج، از هالیوود تا هاروارد


کشتار و جنایت های رژیم صهیونیستی در باریکه غزه در ماه های اخیر با واکنش های مختلفی در سراسر جهان همراه بوده است و آزادی خواهان تلاش کرده اند با استفاده از شیوه های مختلف و هر ابزاری از تریبون های مختلف، - صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند و از مردم فلسطین حمایت کنند؛ از برگزاری تجمعات گسترده مردمی گرفته تا انتشار پیام در فضای مجازی، چهره ها و گروه های مختلف حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به شیوه ای اعلام می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدس نوشت: در پی تشدید حملات اسراییل به غزه، گزارش ها حاکی از آن است افراد بسیاری در دنیای غرب به دلیل ابراز حمایت از مردم فلسطین، از طریق مقامات انتظامی و امنیتی مورد بازخواست قرار گرفته یا پیام های تهدیدآمیزی دریافت کرده اند.

در این میان اما وضعیت برای برخی از شخصیت های شناخته شده وخیم تر بوده و به نظر می رسد آن ها با تبعات فوری اعلام حمایت از فلسطین مواجه شده اند.

قطار اخراج، از هالیوود تا هاروارد بر اساس گزارش نشریه پولیتیکو، تعداد بسیاری از شخصیت های برجسته در آمریکا، اروپا و استرالیا به دلیل اظهارنظرهای عمومی در مورد فلسطین با توبیخ یا اخراج مواجه و یا به دلیل فشارها مجبور به کناره گیری شده اند؛ از سردبیران مجلات و روزنامه ها گرفته تا بازیگران هالیوود، ورزشکاران، اساتید و رؤسای


برچسب ها: فلسطین - مردم فلسطین - مختلف - حمایت - مردم مظلوم فلسطین - مردم - حمایت از فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

قطار اخراج، از هالیوود تا هاروارد

قطار اخراج، از هالیوود تا هاروارد