مطالب مرتبط:
آتش هر لحظه در کمین دهدشت و 50 روستا
فیلم| انفجار یک ساختمان در حضور آتش نشانان
آسمان شب های کریسمس با زبانه آتش بمب های بابانوئل آمریکایی روشن می شود/ ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه های ارتش را تا 5 هزار نفر افزایش می دهیم
مهار آتش سوزی کارگاه غیرمجاز شارژ گاز LPG در مهرشهر
ببینید | سالگرد و مراسم یادبود آتش نشانان قدرتمند حادثه پلاسکو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 10:512024-01-23حوادث

آتش هر لحظه در کمین دهدشت و 50 روستا


خبرگزاری فارس دهدشت - مریم افشون: سازمان آتش نشانی یکی از مهم ترین ساختارهای بروکراتیک در کشور است که وظیفه مقابله با آتش، سوانح و حوادث مختلف از جمله نجات جان و مال انسان ها را برعهده دارد.

  با وجود اهمیت چند وجهی این سازمان در ساختار خدمات شهری شهرداری، اما در شهر دهدشت مشکلاتی نیز گریبانگیر آن شده که به نظر می رسد از چشم تصمیم گیران این حوزه مغفول مانده است.

در این سال ها به دلیل سوء مدیریت و ضعف شورای شهر دهدشت مشکلات شهرداری لبریز شده و ساکنان این شهر سال هاست که با این معضلات دست و پنجه نرم می کنند.

می توان از کمبود امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی دهدشت به عنوان یکی از این معضل ها نام برد که طی این سال ها به علت عدم خدمات رسانی مطلوب موجب نارضایتی و گلایه مندی شهروندان شده است.

  چندی پیش بود که یک کارگاه تولیدی مبل و صنایع چوبی شهر دهدشت طعمه حریق شد و شهرداری دهدشت به دلیل کمبود امکانات آتش نشانی بخش زیادی از این واحد تولیدی در آتش سوخت.

شهروندان دهدشتی هنگام آتش سوزی این کارگاه تولیدی با گلایه از شورا و شهرداری دهدشت می گفتند که شورای شهر دهدشت قادر نیست که شهرداری را به امکانات و تجهیزات تجهیز کند، بود و نبود آنها فرقی ندارد.


برچسب ها: دهدشت - سازمان آتش نشانی - شهر دهدشت - شهرداری - خبرگزاری فارس دهدشت - سازمان - آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

آتش هر لحظه در کمین دهدشت و 50 روستا

آتش هر لحظه در کمین دهدشت و 50 روستا