مطالب مرتبط:
هشت میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی کشف شد
کشف بلوریجات قاچاق در شرق تهران/ وجود 36862 اسباب بازی اماراتی در سوله
کشف بیش از 274 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در آذرشهر
کشف بیش از  8 میلیارد ریال کالای قاچاق در نوار مرزی آذربایجان غربی
کشف 3 میلیارد تومانی اسباب بازی و بلوریجات قاچاق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 17:202024-01-21حوادث

کشف 3000 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از کشف 3000 تن سنگ سیلیس قاچاق به ارزش تقریبی 45 میلیارد ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از کشف 3000 تن سنگ سیلیس قاچاق به ارزش تقریبی 45 میلیارد ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزییات این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان در پی اطلاع از دپو مقادیر زیادی سنگ سیلیس غیرمجاز در یک انباری در حاشیه شهر ملایر و در راستای برخورد با پدیده قاچاق و برخورد قاطع با سودجویان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و بررسی های لازم و شناسایی محل مورد نظر و هماهنگی با مرجع قضایی با حضور کارشناسان اداره صمت در بازرسی از انبار مذکور مقدار 3000 تن سنگ سیلیس غیرمجاز به ارزش تقریبی 45 میلیارد ریال را کشف و در این ارتباط یک نفر را دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، ساکی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، بیان کرد: حفظ منابع طبیعی و ثروت ملی از وظایف همگانی است و در این ارتباط پلیس با سودجویان و قاچاقچیان به صورت قاطع برخورد می کند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی ملایر - پلیس امنیت اقتصادی - فرمانده انتظامی - امنیت اقتصادی - مأموران پلیس - پلیس امنیت - ملایر
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3000 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

کشف 3000 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر