مطالب مرتبط:
پیش بینی کولاک برف، امدادگران 10 استان را به حالت آماده باش درآورد
هشدار مدیریت بحران البرز درباره رگبار باران و برف
هشدار مدیریت بحران البرز درباره رگبار باران و برف
هواشناسی همدان نسبت به وزش باد شدید و کولاک برف هشدار داد
10 استان کشور در آماده باش کولاک برف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 08:202024-01-22اجتماعي

کولاک و برف برای البرز پیش بینی می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از هشدار هواشناسی سطح زرد رنگ در استان البرز خبر داد و گفت: در این میان رگبار باران و برف، وزش باد نسبتا شدید، - مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از قرار گرفتن استان, به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهستانی در وضعیت هشدار سطح زرد خبر داد.

وی افزود: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی سرد از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن رگبار باران و برف، وزش باد نسبتا شدید پاره ای نقاط گرد و خاک، احتمال رعد و برق و کولاک موقت برف، مه آلودگی، یخبندان، خطر سقوط بهمن و کاهش محسوس دما در استان و به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهستانی پیش بینی می شود .

مهرور در ادامه اثر مخاطره این سامانه را اختلال در ترددهای شهری و بین شهری، کاهش میدان دید و لغزندگی سطح جاده ها و معابر کوهستانی، سقوط بهمن و ریزش سنگ عنوان کرد.

وی در پایان پرهیز از سفرهای غیر ضروری و رعایت نکات ایمنی، به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی هنگام تردد در جاده های کوهستانی، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی مدیریت و صرفه جویی در مصرف نهاده های انرژی را متذکر شد.


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - بحران استانداری - استانداری البرز - مناطق کوهستانی - استان - البرز
آخرین اخبار سرویس:

کولاک و برف برای البرز پیش بینی می شود

کولاک و برف برای البرز پیش بینی می شود