مطالب مرتبط:
افتتاح و کلنگ زنی 1147 پروژه عمرانی و اقتصادی در مازندران
افتتاح و کلنگ زنی 37 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان چوار در دهه فجر
94 پروژه عمرانی و اقتصادی گالیکش دهه فجر افتتاح می شود
افتتاح 114 پروژه عمرانی و اقتصادی در سمنان
افتتاح 18 پروژه عمرانی شهری قرچک بااعتبار 220 میلیارد تومان در دهه فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 17:252024-02-01سياسي

74 پروژه عمرانی و اقتصادی در تویسرکان افتتاح می شود


فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ زنی 74 پروژه با اعتبار یک هزار و 826 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و گفت: 69 پروژه عمرانی اقتصادی در تویسرکان بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان حسین افشاری عصر امروز در نشست با اهالی رسانه در فرمانداری دهه فجر را عید و جشن ملی برای مردم ایران و مستضعفان عالم دانست و اظهار کرد: انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) سبک جدیدی از زندگی را به نمایش درآورد.

وی با بیان اینکه عمدتا در دنیا دو فلسفه و سبک حکومتی لیبرال دموکراسی غربی و نظام دموکراتیک شرقی وجود داشت افزود: با ورود امام خمینی(ره) و گفتمان انقلاب اسلامی، شیوه حکومتی سومی به نام مردم سالاری دینی ایجاد شد و مردم سالاری دینی خود را در قامت و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داد.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه مردم ایران برای حاکمیت دینی حول امام راحل جمع شدند و علیه ظلم و ستم شاهنشاهی قیام کردند گفت: طبق خواسته امام(ره) نظام از جهات قالب جمهوری و از جهات محتوا اسلامی پایه گذاری شد.

وی اضافه کرد: تاکید اخیر رهبر انقلاب در مورد انتخابات که جمهوریت و اسلامیت هر دو وابسته به انتخابات است، هم ادامه گفتمان امام راحل با مضمون جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر، است.


برچسب ها: تویسرکان - فرماندار تویسرکان - مردم سالاری دینی - فرماندار - پروژه عمرانی - مردم سالاری - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

74 پروژه عمرانی و اقتصادی در تویسرکان افتتاح می شود

74 پروژه عمرانی و اقتصادی در تویسرکان افتتاح می شود