مطالب مرتبط:
خدمات سلامت رایگان محدود به زنان نمی شود/ امید به زندگی در ایران به 78.5 سال رسیده است
150 ساختمان بین المللی در غزه هدف گرفته شده است
عضو شورای شهر: 150 اتوبوس نو؛ نیامده خراب شدند!
نایب رییس کمیسیون امور داخلی و شوراها: انتشار لیست حقوق نمایندگان مجلس ناشیانه بوده/ ما پرداختی 150 و 200 میلیونی نداریم/ می خواهند مردم را به انتخابات بدبین کنند
اعزام 150 هزار دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 12:552024-02-14اقتصادي

زندگی 180 نفر در روستای با بافت 150 سال قبل


رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کوهسرخ گفت: کلاته تیمور روستایی با 150 سال قدمت در شهرستان کوهسرخ با 180 نفر جمعیت است که بافت پلکانی و سنتی آن کاملاً سالم باقی مانده است.

- رضا ربیعی در گفت و گو با ایسنا از افتتاح 5 واحد خانه مسافر ویلایی در این شهرستان خبر داد و افزود: چهار خانه مسافر در شهر ریوش و یک خانه مسافر دیگر که همه به صورت ویلایی هستند در روستای کریز افتتاح شد.

وی متراژ این خانه مسافرها را از 850 متر به بالا اعلام کرد و گفت: برای این خانه مسافرها از سوی سرمایه گذاران مبلغی بالغ بر 167 میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کوهسرخ عنوان کرد: از شهریورماه سال 1396 برای تأمین و توسعه زیرساخت های گردشگری اقدامات لازم برای راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی صورت گرفت به طوری که اولین آن در شهر ریوش راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه هر ساله تعدادی بر این اقامتگاه های بوم گردی افزوده می شد، خاطرنشان کرد: اکنون 7 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان کوهسرخ فعالیت دارند.

ربیعی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون با تشویق و ترغیب سرمایه گذاران 5 خانه مسافر را توانستیم در این منطقه راه اندازی کنیم، بیان کرد: در مجموع 7 اقامتگاه بوم گردی و 5 خانه مسافر در شهرستان کوهسرخ پذیرای مسافران و گردشگران هستند.


برچسب ها: خانه مسافر - گردشگری و صنایع دستی - مسافر - گردشگری - خانه - اقامتگاه های بوم گردی - راه اندازی
آخرین اخبار سرویس:

زندگی 180 نفر در روستای با بافت 150 سال قبل

زندگی 180 نفر در روستای با بافت 150 سال قبل