مطالب مرتبط:
لیزخوردن خودرو ها در تبریز (فیلم)
استخدام کارشناس فروش با حقوق تا 30 میلیون در کنترل دینامیک نویان در تبریز
استخدام کارشناس پیاده سازی نرم افزارهای سازمانی در همکاران سیستم در تبریز
ماجرای تجاوز تلخ به دو نوجوان 18ساله در تبریز
نقشه مترو تبریز؛ ساعت کاری+ نقشه مترو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 13:352024-02-03اجتماعي

هوای خنک بهاری میهمان تبریز


آب و هوای تبریز و آذربایجان شرقی برخلاف سایر شهرهای کشور، امروز شنبه 14 بهمن بسیار خنک بوده و این شهر آسمانی صاف و آبی دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی آب و هوای تبریز و آذربایجان شرقی برخلاف سایر شهرهای کشور، امروز شنبه 14 بهمن بسیار خنک بوده و این شهر آسمانی صاف و آبی دارد.

با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، استان های مختلف از تهران تا خراسان رضوی و لرستان، شاهد بارش برف هستند اما هوا در تبریز و آذربایجان شرقی مخصوص گشت و گذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدارس شهرهای مختلف کشور در پی بارش سنگین برف، تعطیل شده اند اما امروز هوا در تبریز به قدری مطلوب است که نوید هوای عید را می دهد.

پس از بارش های سنگین برف روزهای گذشته در تبریز و آذربایجان شرقی، امروز فرصت مناسبی برای لذت بردن از هوای مطلوب زمستانی و بهاری است.

محمد امیدفر، رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، روز شنبه 14 بهمن ماه در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: امروز جوی نسبتا پایدار در استان حاکم بوده که با توجه به پایداری هوا افزایش غلظت آلاینده های هوا دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: اما از روزهای یکشنبه تا سه شنبه باتوجه به گذر امواج تراز میانی جو افزایش سرعت وزش باد در برخی نواحی به ویژه نواحی جنوبی احتمال بارش پراکنده برف و د


برچسب ها: آذربایجان شرقی - آذربایجان - تبریز - شرقی - ورود سامانه بارشی جدید - هوای - امروز
آخرین اخبار سرویس:

هوای خنک بهاری میهمان تبریز

هوای خنک بهاری میهمان تبریز