مطالب مرتبط:
شوراهای فرهنگ عمومی فضایی برای دردودل کردن نیست
فرهنگ نامه شهدای دانش آموز مازندران در دست تدوین است
ضرورت انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل امروز
سرپرست مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی منصوب شد
بودجه آموزش فرهنگ ترافیک در اصفهان 2 برابر می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 08:552024-01-28سياسي

آقاتهرانی: فرهنگ کاملاً قانون پذیر است


نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش فرهنگ در جامعه گفت: خیلی ها می گویند فرهنگ قانون بردار نیست اما این یک باور غلط است، فرهنگ سازی در آینده اثر خود را نشان می دهد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی جمعه شب (6بهمن) در جمع دانشجویان معتکف در دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: سه روز اعتکاف فرصتی است تا روی خودمان کارکنیم و به یک خودباوری و یقین قلبی برسیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به یقین باید محاسبه و دقت نظر داشته باشیم، نباید به امید دیگری بنشینیم باید خودمان خودِ واقعی مان را پیدا کنیم؛ اول باید نگاه کنیم که برای فردای خود چه عملی داریم و در مرحله بعد باید تقوا داشته باشیم تا به خودشناسی برسیم و تک به تک رفتارها و اعمالمان را مورد برسی قرار دهیم تا به نقاط ضعف و قوت خود برسیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه امروزه بزرگ ترین مشکل همه ما این است که خودمان را نمی شناسیم، برخی نمایندگان مجلس قول می دهند ولی عمل نمی کنند چراکه به خودشناسی نرسیده اند و شناخت کافی از خودشان ندارند.

آقاتهرانی خاطرنشان کرد: مسئولین ما و نمایندگان مجلس باید این دقت را داشته باشند که اگر حرفی می زنند 4 سال بیشتر زمان برای اجرای وعده خود ندارند، باید هر حرفی که می زنند پای حرف خود بایستند.


برچسب ها: نماینده مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - نماینده مجلس - شورای اسلامی - به گزارش خبرگزاری فارس - فرهنگ - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

آقاتهرانی: فرهنگ کاملاً قانون پذیر است

آقاتهرانی: فرهنگ کاملاً قانون پذیر است