مطالب مرتبط:
مرکز وکلای قوه قضاییه در دهه فجر ارائه خدمات حقوقی به مردم می دهد
ارائه خدمات حقوقی به مردم در دهه فجر از سوی مرکز وکلای قوه قضاییه
قرارگاه اجتماعی در سطح محلات تشکیل می شود/ همکاری قوه قضاییه و نهادهای مسئول برای ساماندهی معتادان متجاهر
پیگیری وضعیت کالاهای ملوانی و ته لنجی در سفر رییس قوه قضاییه/تلاش برای افتتاح جاده وفاق
معاون اول قوه قضاییه: باید با مشارکت پررنگ پای صندوق های رای دشمنان را مایوس کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 18:152024-02-03سياسي

قوه قضاییه یکی از ارکان نظام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق کهنمویی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان همدان اظهار کرد: - معاون اول رییس قوه قضاییه گفت: یکی از مهمترین ارکان نظام انقلاب اسلامی قوه قضاییه است و تردیدی نیست دستگاه قضا یکی از مؤثرترین نظام های تحقق عدالت در جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق کهنمویی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان همدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با هیچیک از انقلاب های جهان قابل مقایسه نیست، اما برخی درصددند آن را به انقلاب چین و هند و برخی نیز به انقلاب روسیه و فرانسه تشبیه کنند.

وی افزود: اگر نیم نگاهی به وصیت نامه سیاسی_ الهی امام خمینی (ره) بیندازیم بینیم جمله ای دارند با این عنوان که نباید شک کرد ایران از همه انقلاب ها جداست و این توفیقی بوده که به ملت هدیه شده است.

معاون اول رییس قوه قضاییه ادامه داد: رهبری و هدایت انقلاب توسط روحانیت و با همراهی مردم صورت گرفت و همه در به ثمر نشستن آن سهیم بودند.

وی با اشاره به اینکه هدایت داهیانه امام خمینی (ره) و ساده زیستی ایشان بی نظیر بود، افزود: مقام معظم رهبری در این مسیر انقلاب را پیش می برند که ما نیز باید با ولایتمداری مقابل برنامه های دشمن با


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - انقلاب - رییس کل دادگستری - قوه قضاییه - دادگستری استان - تکریم و معارفه - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه یکی از ارکان نظام است

قوه قضاییه یکی از ارکان نظام است