مطالب مرتبط:
ایرانِ قوی در پُرتوِ مشارکت همگانی
آیت الله علم الهدی: مشارکت در انتخابات، بر فرد فرد مردم یک واجب شرعی است| تحقق انتخابات با مشارکت بالا، دشمن را بدبخت می کند
تحقق انتخابات با مشارکت بالا، دشمن را بدبخت می کند/ مشارکت در انتخابات، بر فرد فرد مردم یک واجب شرعی است
علم الهدی: انقلاب نه تنها دچار فرسودگی نشده بلکه امروز زنده تر و قوی تر از روز اول است/ مشارکت در انتخابات یک واجب شرعی است
250 واحد صنعتی، کشاورزی راکد گیلان در دولت سیزدهم فعال شد/مجلس قوی نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 17:102024-02-02سياسي

همه باید در پی تحقق مشارکت قوی باشند


امام جمعه موقت سمنان با اشاره به تلاش دشمنان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات اسفند گفت: هر که در این شرایط به دنبال تحقق مشارکت قوی نباشد منافق است.

- ایسنا/سمنان امام جمعه موقت سمنان با اشاره به تلاش دشمنان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات اسفند گفت: هر که در این شرایط به دنبال تحقق مشارکت قوی نباشد منافق است.

حجت الاسلام محمدباقر عبدوس 13بهمن ماه در خطبه های این هفته نمازجمعه سمنان ضمن تبریک دهه فجر و سالروز بازگشت تاریخی امام خمینی به کشور، از انقلاب 57 به عنوان یک انقلاب مردمی نام برد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پشتبانی مردم و با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.

وی از دهه فجر و 12 بهمن به عنوان یوم الله نام برد و افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری های امام(ره) و با اتکا به حمایت های مردمی به پیروزی رسید.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به کینه نظام سلطه از انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی هنوز هم با وجود گذشت 45 سال ، پیروزی انقلاب را برنتابیده و همچنان با جمهوری اسلامی دشمنی می کنند.

عبدوس به انتخابات اسفندماه و اهمیت آن پرداخت و ضمن تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در کشور تصریح کرد: حضور حداکثری پای صندوق رای بر اقتدار کشور می افزاید.


برچسب ها: مشارکت مردم در انتخابات - انقلاب اسلامی - مشارکت - انقلاب - امام جمعه - سمنان - امام
آخرین اخبار سرویس:

همه باید در پی تحقق مشارکت قوی باشند

همه باید در پی تحقق مشارکت قوی باشند