مطالب مرتبط:
ظرفیت ها، تاریخ و فرهنگ چهارمحال و بختیاری به مردم معرفی شود
معرفی ظرفیت های گردشگری اردبیل در نمایشگاه گردشگری تهران
معرفی ظرفیت های سمنان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران
برگزاری پویش «وصال یار» در چهارمحال و بختیاری
امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 19:202024-01-29فرهنگي

ظرفیت های گردشگری چهارمحال و بختیاری به کشور معرفی شود


مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در برگزاری برنامه های روز این استان معرفی ظرفیت های بوم گردی، سوغات محلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، شهرام خواجوی عصر امروز در جلسه گرامیداشت روز چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت های مختلف این استان باید در قالب برپایی جشنواره و نمایشگاه در این روز معرفی شود و همه فرمانداران و دستگاه های اجرایی در این راستا تلاش کنند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دبیرخانه برگزاری برنامه های روز این استان باید در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دائمی شود.

وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را که در چهارمحال و بختیاری اتفاق افتاده است را برای آگاهی مردم  در روز 20 بهمن ماه به نمایش بگذارند.

خواجوی اضافه کرد: نمایش ظرفیت بوم گردی، سوغات محلی، ورزش های بومی و محلی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری برای مردم چهارمحال و بختیاری و دیگر استان ها در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در جشنواره روز این استان باید تاریخ چهارمحال و بختیاری معرفی شود و با استفاده از تجربیات دیگر همایش ها، زمینه اجرای برنامه های شاد و جذاب با رویکرد افزایش نش


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - چهارمحال - بختیاری - استانداری چهارمحال - دستگاه های اجرایی - استان - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری چهارمحال و بختیاری به کشور معرفی شود

ظرفیت های گردشگری چهارمحال و بختیاری به کشور معرفی شود