مطالب مرتبط:
افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در گچساران
کلنگ زنی و افتتاح 44 پروژه شهرداری بوشهر در دهه فجر
افتتاح جشنواره موسیقی فجر / ایستاده برای ایران با آواز محمد معتمدی
نمایشگاه پتروکم در کیش افتتاح شد
نخستین شب سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در لرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 19:402024-02-13فرهنگي

افتتاح نمایشگاه مد و لباس فجر در لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از افتتاح نمایشگاه مد و لباس فجر با عنوان «کُلِنجَه» در مجتمع شهید آوینی خرم آباد خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از افتتاح نمایشگاه مد و لباس فجر با عنوان کُلِنجَه در مجتمع شهید آوینی خرم آباد خبر داد.

اعظم روانشاد امروز، 24 بهمن ماه اظهار کرد: نمایشگاه مد و لباس فجر با عنوان کُلِنجَه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از پوشاک ایرانی اسلامی از 25 بهمن ساعت 10 صبح به مدت سه روز پذیرای علاقه مندان و عموم مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از شاخص ها و ویژگی های برتر بانوان است که در دین مبین اسلام نیز مورد تاکید قرار دارد، افزود: نمایشگاه مد و لباس لرستان در راستای زیست عفیفانه و ارائه پوشاک با کیفیت و متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی برپا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه 150 اثر از فعالان مد و لباس استان در این نمایشگاه ارائه می شود، بیان کرد: نمایشگاه جنبی طراحی تاپستری، صنایع دستی مرتبط با پوشاک و تزیینات لباس نیز در کنار نمایشگاه برپا می شود.

روانشاد گفت: آثاری که در این نمایشگاه عرضه می شوند شامل پوشاک محلی و سنتی، پوشاک عفاف و حجاب و لباس های به روزآوری شده با الهام از موضوعات ایرانی اسلامی است که با انواع تکنیک ها اجرا شده


برچسب ها: نمایشگاه مد و لباس - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - مد و لباس - نمایشگاه - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه مد و لباس فجر در لرستان

افتتاح نمایشگاه مد و لباس فجر در لرستان