مطالب مرتبط:
همکاری آسیایی - اروپایی | تولید تجهیزات پروازی و دریایی
خاطره ی مرادی از انگلیسی حرف زدن در مسابقات آسیایی
خاطره ی مرادی از انگلیسی حرف زدن در مسابقات آسیایی(ویدیو)
سه مدال آور قمی بازی های آسیایی تقدیر شدند
از 3 مدال آور قمی بازی های آسیایی تقدیر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 13:352024-01-28دانش

صادرات کالاهای تولیدی پزشکی تبریز به کشورهای اروپایی و آسیایی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز از صادرات کالای پزشکی از استان به کشورهای ترکیه، آلمان، پاکستان و مجارستان خبر داد و گفت: اخیرا سه دستگاه کالبد نما به کشورهای خارجی صادر کرده ایم که تنها نمونه خارجی آن در آمریکاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، پرویز شهابی امروز در نشست مطبوعاتی خود در راستای تشریح دستاوردهای حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: طبق آخرین ارزشیابی وزارت بهد اشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی رتبه سوم را کسب کرده است و این رتبه سومی نیز دلایل خود را دارد زیرا دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیش از دو برابر اعضای هیات علمی دارای رتبه اول است.

950 هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز وی با بیان اینکه 950 نفر عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی است، گفت: با وجود اینکه از نظر تعداد دانشجو و میزان بودجه پایین هستیم اما وضعیت بسیار خوبی داریم.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: 800 مرکز تحقیقاتی اعم از خصوصی و غیرخصوصی داریم و با اینکه مقرر بود در 1404 از نظر تعداد  مراکز تحقیقات به 800 برسیم اما ما از این برنامه جلوتر هستیم.

وی با اشاره بر اینکه 3 مرکز از مراکز تحقیقاتی ما رتبه اول را در 6 حیطه ارزیابی مراکز تحقیقات را کسب کرده اند، افزود: 50 درصد رتبه های برتر در ا


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم - دانشگاه علوم پزشکی تبریز - علوم پزشکی - علوم پزشکی تبریز - دانشگاه - پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کالاهای تولیدی پزشکی تبریز به کشورهای اروپایی و آسیایی

صادرات کالاهای تولیدی پزشکی تبریز به کشورهای اروپایی و آسیایی