مطالب مرتبط:
واژگونی اتوبوس در زنجان و مصدومیت 28 سرنشین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 11:252024-01-24اقتصادي

بالگرد بدون سرنشین کاوازاکی رکوردشکنی کرد


بالگرد بدون سرنشین شرکت ژاپنی کاوازاکی موسوم به K-RACER-X2 موفق شد یک محموله 200 کیلوگرمی را بلند و حمل کند که حمل و نقل بار را در مناطق چالش برانگیز متحول می کند.

- بالگرد بدون سرنشین شرکت ژاپنی کاوازاکی موسوم به K-RACER-X2 موفق شد یک محموله 200 کیلوگرمی را بلند و حمل کند که حمل و نقل بار را در مناطق چالش برانگیز متحول می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت صنایع سنگین کاوازاکی با آزمایش بالگرد آزمایشی بدون خدمه خود به نام K-RACER-X2 به نقطه عطف مهمی دست یافته است و رکورد قابل توجه حمل بار 200 کیلوگرمی را به ثبت رسانده است.

به نقل از آی ای، این دستاورد، بزرگترین محموله ای است که تاکنون توسط یک هوانورد بدون سرنشین توسعه یافته در ژاپن انجام شده است.

این آزمایش در میدان آزمایشی ربات فوکوشیما توانایی این بالگرد را برای مقابله با چالش های حمل محموله های سنگین که پهپادهای استاندارد قادر به انجام آن نیستند، نشان داد.

مناطق کوهستانی ژاپن به دلیل کاهش نیروی کار و عوامل دیگر برای حفظ ظرفیت حمل و نقل تلاش می کنند.

با وجود این، تقاضای قابل توجهی برای تحویل محموله ها به کلبه های کوهستانی و حفظ زیرساخت های عمومی در این مناطق وجود دارد.

بالگرد بدون سرنشین K-RACER-X2 مجهز به موتور سوپرشارژ 300 اسب بخاری هایپربایک H2R کاوازاکی است که این مشکلات را حل می کند.


برچسب ها: کاوازاکی - بالگرد - آزمایش - محموله - سرنشین - حمل و نقل بار - بدون
آخرین اخبار سرویس:

بالگرد بدون سرنشین کاوازاکی رکوردشکنی کرد

بالگرد بدون سرنشین کاوازاکی رکوردشکنی کرد