مطالب مرتبط:
انتشار گزارش تفصیلی حماس درباره چرایی انجام طوفان الاقصی؛ این نبرد از 105 سال قبل شروع شد
روایت حماس از چرایی انجام عملیات «طوفان الاقصی»
روایت حماس از چرایی انجام عملیات «طوفان الاقصی» |
صدوهشتمین روز «طوفان الاقصی» / انگیزه نتانیاهو از جنگ علیه غزه از نظر صهیونیست ها/ حمله حزب الله به نظامیان ارتش صهیونیستی
طوفان الاقصی| حمله حزب الله به نظامیان ارتش صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 13:102024-01-22بين الملل

جراحت 13 هزار و 572 اسراییلی از زمان آغاز «طوفان الاقصی»


یک رسانه اسراییلی خبر داد از زمان آغاز جنگ در نوار غزه، 13 هزار و 572 اسراییلی در نقاط مختلفی مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شمار نظامیان اسراییلی که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی (پانزدهم مهرماه) دچار جراحت های عمیق و خطرناکی شده اند، به 405 نفر رسیده است.

روزنامه اسراییلی یدیعوت آحارانوت ، امروز (دوشنبه)، آمار مجروحان اسراییلی را اعلام کرد و خبر داد 13 هزار و 572 اسراییلی از جمله ده ها نظامی که در غزه و مرزهای شمالی با لبنان مجروح شدند، از زمان آغاز جنگ در غزه به بیمارستان ها منتقل شده اند.

آحارانوت در ادامه اضافه می کند تا صبح امروز، 233 نظامی در بیمارستان ها تحت درمان قرار داشته اند که وضعیت 48 نفر از آن ها خطرناک توصیف شده است.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم اسراییل نیز روز گذشته در بیانیه ای از کشته شدن یک نظامی اسراییلی و جراحت خطرناک 3 نفر دیگر در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین خبر داد.

طبق ادعای ارتش اسراییل، تاکنون 195 نظامی این رژیم در نبرد زمینی با نیروهای مقاومت در نوار غزه کشته و همچنین 11 هزار و 193 نفر دیگر در این منطقه مجروح شده اند و مجموع نظامیان مجروح به 2651 نفر افزایش یافته است.


برچسب ها: اسراییل - اسراییلی - بیمارستان ها - بیمارستان - زمان - آغاز - نظامیان اسراییلی
آخرین اخبار سرویس:

جراحت 13 هزار و 572 اسراییلی از زمان آغاز «طوفان الاقصی»

جراحت 13 هزار و 572 اسراییلی از زمان آغاز «طوفان الاقصی»