مطالب مرتبط:
کشتی آمریکایی در خلیج عدن هدف قرار گرفت
تایید کشته شدن 2 کماندوی آمریکایی در شب حمله به یمن
بیانیه ای درباره کشته شدن 2 کماندوی آمریکایی در شب حمله به یمن
هشدار یمن درباره حمله به کشتی های آمریکا و انگلیس
پاسخ یمن درباره حمله به کشتی های آمریکا و انگلیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 20:452024-01-22بين الملل

حمله یمن به کشتی آمریکایی در خلیج عدن


نیروهای مسلح یمن خبر داد که در ادامه پاسخگویی به حملات آمریکا و انگلیس، یک کشتی نظامی واشنگتن را در خلیج عدن هدف قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه امروز دوشنبه از عملیات نظامی خبر داد که در جریان آن یک کشتی باری نظامی متعلق به آمریکا در خلیج عدن هدف قرار گرفت.

سریع با بیان اینکه این حمله با موشکهای مناسب صورت گرفته است، گفت: نیروهای مسلح یمن تأکید دارد که پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس، قطعی است و هر گونه حمله جدید، بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

شبکه خبری المسیره به نقل از سخنگوی نیروهای مسلح یمن گزارش داد: همچنان از عبور کشتیهای اسراییلی یا حرکت کشتیهای عازم بنادر فلسطین اشغالی جلوگیری خواهیم کرد تا حملات اسراییل به غزه متوقف شود و محاصره ملت فلسطین در هم شکند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح یمن تمامی اقدامات دفاعی و هجومی را در راستای دفاع از خود می داند، خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح همچنان به هر گونه حمله آمریکا یا انگلیس به کشورمان پاسخ خواهد داد.

‏ مکس بلومنتال روزنامه نگار آمریکایی هم اخیرا ضمن تمجید از اقدامات انصارالله، تأکید کرد: کاری که انصارالله انجام می دهد را اخلاقی ترین مداخله نظامی در طول عمرم نامیده ام.


برچسب ها: نیروهای مسلح یمن - نیروهای مسلح - سخنگوی نیروهای مسلح یمن - سخنگوی نیروهای مسلح - آمریکا - حملات آمریکا - خلیج عدن
آخرین اخبار سرویس:

حمله یمن به کشتی آمریکایی در خلیج عدن

حمله یمن به کشتی آمریکایی در خلیج عدن