مطالب مرتبط:
امکان تحقق 100 درصدی منابع حاصل از سود سهام و مالیات علی الحساب 2450 شرکت دولتی و شبه دولتی
کشف 100 درصدی جرایم جنایی در لرستان
تحقق 100 درصدی جهاد آبرسانی در 13 روستای طالقان
هشت هزار و 676 میلیارد ریال به کشاورزی خراسان شمالی تخصیص یافت
میزبانی 20 مسجد از معتکفین در شهرستان جاجرم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 19:552024-01-23فناوري

جاجرم نخستین شهرستان خراسان شمالی با پوشش 100 درصدی ارتباطات روستایی


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی گفت: با راه اندازی سایت روستاهای عمارت و ناویار، 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان جاجرم تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت پُرسرعت قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در محل فرمانداری شهرستان جاجرم که با موضوع بررسی آخرین وضعیت آنتن دهی این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: در راستای بهره مندی روستاییان از ارتباطات پایدار، باکیفیت و پُرسرعت، سایت فول تکنولوژی تلفن همراه جهت اتصال روستاهای عمارت و ناویار به شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت با جمعیت 319 نفری در قالب 111 خانوار نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: با راه اندازی این سایت 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان جاجرم تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت پُرسرعت قرار گرفتند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی افزود: تاکنون نزدیک به 96 درصد روستاهای بالای 20 خانوار خراسان شمالی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پُرسرعت و پایدار متصل شده اند و حدود 4 درصد روستاهای باقی مانده نیز در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - ارتباطات - خراسان شمالی - مدیرکل ارتباطات - راه اندازی
آخرین اخبار سرویس:

جاجرم نخستین شهرستان خراسان شمالی با پوشش 100 درصدی ارتباطات روستایی

جاجرم نخستین شهرستان خراسان شمالی با پوشش 100 درصدی ارتباطات روستایی