مطالب مرتبط:
پلیس راهور: ورود کامیون های دودزا به تهران ممنوع است
کامیون های دودزا حق ورود به تهران را ندارند
ورود کامیون های دودزا به تهران ممنوع است
پلیس راهور: کامیون های دودزا حق ورود به تهران را ندارند
کامیون های دودزا حق ورود به تهران را ندارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 19:552024-01-30اجتماعي

کامیون های دودزا حق ورود به تهران را ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به این مطلب که پلیس راهور تهران بزرگ جلوی تردد و ورود خودرو های سنگین دودزا را به شهر تهران می گیرد، - سرهنگ احسان مومنی، با اشاره به این که پلیس راهور تهران بزرگ از ورود کامیون های دودزا به شهر تهران جلوگیری می کند، گفت: رانندگان این خودرو ها به ازای هر روز تردد جریمه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به این مطلب که پلیس راهور تهران بزرگ جلوی تردد و ورود خودرو های سنگین دودزا را به شهر تهران می گیرد، گفت: کامیون های دودزا در معابر ورودی شهر تهران از سوی همکارانم در پلیس راهنمایی و رانندگی مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت نداشتن استاندارد های لازم، به رانندان توصیه می شود مسیری دیگر را انتخاب کنند، البته جریمه و پارکینگ نیز در انتظامی مالکان این نوع خودرو ها است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: اگر راننده ای می داند که خودرواش نقص فنی دارد، باید به مرکز معاینه فنی مراجعه و نسب به رفع دودزا بودن آن اقدام کند و در غیر این صورت به ازای هر روز جریمه می شوند.

وی اظهار داشت: رانندگان کامیون های دودزا باید در جریان باشند که در صورت عدم رسیدگی به مشکلات فنی خودروهایشان، علاوه بر جریمه امکان انتقال خودرو به پارکینگ نیز وج


برچسب ها: پلیس راهور تهران بزرگ - پلیس راهور تهران - تهران - شهر تهران - سرهنگ احسان مومنی - پلیس راهور - دودزا
آخرین اخبار سرویس:

کامیون های دودزا حق ورود به تهران را ندارند

کامیون های دودزا حق ورود به تهران را ندارند