مطالب مرتبط:
با وجود آلودگی پایتخت بهترین راه واردات خودروی برقی است
آلودگی هوا در پایتخت افزایش یافت/ شرایط ناسالم برای گروه های حساس!
افزایش آلودگی هوا در پایتخت
افزایش آلودگی هوا در پایتخت
افزایش آلودگی هوا در پایتخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 11:502024-02-05اجتماعي

چگونگی مناطق از جهت آلودگی صوتی در پایتخت


بر اساس ایستگاه ثابت سنجش صوت در تهران، هم اکنون در پایتخت 16 منطقه خطرناک، 8 منطقه آزاردهنده، سه منطقه سالم و تنها یک منطقه در شرایط نامناسب برای کودکان و سالمندان در زمینه آلودگی صوتی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ بر اساس ایستگاه ثابت سنجش صوت در تهران، پایتخت هم اکنون در زمینه آلودگی صوتی با 16 مناطق خطرناک رو به رو است.

این مناطق عبارت اند از نیروهوایی، منطقه 4، میدان خراسان، میدان نماز، بعثت، خیابان امیرکبیر، نواب صفوی، میرداماد، خیابان شهید گمنام، میدان صنعت، بزرگراه حکیم، میدان فتح، میدان الغدیر، میدان تهرانسر، منطقه 22 و شهرک گلها.

همچنین تهرانپارس، بزرگراه امام علی (ع)، تجریش، چهار راه کالج، میدان بهاران، خیابان آذری، آریا شهر و میدان المپیک در شرایط آزار دهنده قرار گرفتند.

گفتنی است سه منطقه اقدسیه، گلبرگ و منطقه 22 در شرایط سالم قرار دارند که اقدسیه و گلبرگ نیز از پایه ثابت این محور هستند و همچنین تنها محله پونک نیز در مدار زرد و با شرایط نامناسب برای کودکان و سالمندان اعلام شد.

قابل ذکر است که در شاخص شبانه ( 10 شب تا 7 صبح) هیچ مناطقی در شرایط سالم قرار ندارد و حتی اقدسیه که در شاخص روزانه با شرایط سالم و عاری از آلودگی صوتی است، در این ساعات جزو پرترددترین بخش و با شرایط خطرناک در نقشه د


برچسب ها: منطقه - میدان - آلودگی صوتی - خیابان - آلودگی - پایتخت - باشگاه خبرنگاران
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی مناطق از جهت آلودگی صوتی در پایتخت

چگونگی مناطق از جهت آلودگی صوتی در پایتخت