مطالب مرتبط:
اخذ سند مالکیت تمامی اراضی ملی در ورامین
طرح ساماندهی تثبیت مالکیت و یکپارچه سازی اراضی بررسی می شود
34 میلیون هکتار از اراضی ایالات متحده زیر کشت گندم
تحقق کشاورزی قراردادی در بیش از 2 میلیون هکتار از اراضی کشور/ سه استان شمال غرب کشور، پیشتاز تحقق تولید کشاورزی قراردادی
تجهیز 58 درصد اراضی چهارمحال و بختیاری به سامانه های آبیاری تحت فشار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 14:502024-02-12بين الملل

درخواست 30 نهاد در انگلیس برای توقف صادرات سلاح به اراضی اشغالی


در بحبوحه تداوم جنگ غزه، روزنامه گاردین از ارسال نامه 30 سازمان مستقر در بریتانیا برای وزیر خارجه انگلیس برای تعلیق صادرات سلاح به اراضی اشغالی فلسطین خبر داد.

- در بحبوحه تداوم جنگ غزه، روزنامه گاردین از ارسال نامه 30 سازمان مستقر در بریتانیا برای وزیر خارجه انگلیس برای تعلیق صادرات سلاح به اراضی اشغالی فلسطین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 30 سازمان در انگلیس نامه ای را برای دیوید کامرون، وزیر خارجه این کشور فرستاده و در آن خواستار تعلیق صادرات سلاح به اراضی اشغالی فلسطین و رسیدن آن به دست رژیم صهیونیستی شدند.

در این نامه آمده است: دولت انگلیس باید از دستورات دیوان بین المللی دادگستری حمایت کرده و سیاست خود را از طریق تعلیق ارسال سلاح برای اسراییل تغییر دهد.

بر اساس گزارش روزنامه گاردین، نامه این 30 سازمان و نهاد که از جمله آنها گروه های حقوقی هستند، به دست وزیر خارجه انگلیس رسیده است.

در این نامه که به تازگی ارسال شده، آمده است: دولت انگلیس به عنوان یکی از کشورهای امضاکننده توافق منع نسل کشی ملزم است که اطمینان حاصل کند در نقض این توافقنامه دست ندارد.

در این نامه تأکید شده است: در سایه نتایجی که دیوان لاهه به آن رسیده است، یک خطر واضح درباره معیارهای صادرات سلاح وجود دارد و آن این است که سلاح و تجهیزات نظامی انگلیس که برای اس


برچسب ها: اراضی اشغالی - روزنامه گاردین - وزیر خارجه انگلیس - نامه - انگلیس - وزیر خارجه - صادرات
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 30 نهاد در انگلیس برای توقف صادرات سلاح به اراضی اشغالی

درخواست 30 نهاد در انگلیس برای توقف صادرات سلاح به اراضی اشغالی