مطالب مرتبط:
دستگیری شرور مسلح درفنوج
دستگیری شرور مسلح در فنوج
دستگیری شرور مسلح درفنوج
دستگیری شرور مسلح در فنوج
دستگیری شرور مسلح در فنوج
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 13:252024-02-04حوادث

دستگیری شرور مسلح در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران انتظامی شهرستان فنوج در نهایت عامل این تیراندازی شناسایی و متهم با هماهنگی لازم در یک عملیات غافلگیرانه و پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی اولیه یک .

- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران انتظامی شهرستان فنوج در نهایت عامل این تیراندازی شناسایی و متهم با هماهنگی لازم در یک عملیات غافلگیرانه و پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی اولیه یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف گردید .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری فرد شروری که با تیراندازی به سمت شهروندان در شهرستان فنوج موجب رعب و وحشت مردم گردیده بود، در عملیات هوشمندانه پلیس این شهرستان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت و گو با فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی اعلام چند مورد تیراندازی در شهرستان فنوج و متواری شدن عامل آن موضوع دستگیری فرد شرور به صورت ویژه در دستورکار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران انتظامی شهرستان فنوج در نهایت عامل این تیراندازی شناس


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - فرمانده انتظامی - انتظامی - شهرستان فنوج - بلوچستان - شهرستان - تیراندازی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شرور مسلح در سیستان و بلوچستان

دستگیری شرور مسلح در سیستان و بلوچستان