مطالب مرتبط:
همه فعالیت های اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند
همه فعالیت های اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند
استقبال اصناف تهران از دریافت شناسه یکتا مجوزهای کسب و کار
وزیر ارشاد: موافق دریافت مالیات از کنسرت ها و فعالیت های هنری هستیم
امضای 9 قرارداد جدید سرمایه گذاری به ارزش 750 میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 18:552024-02-13اقتصادي

همه فعالیت های اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند


رییس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، از این پس همه فعالیت های اقتصادی که به هر نحو کسب درآمد دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید امیر سیاح در مراسم تبدیل مجوزهای کاغذی 6 اتحادیه صنفی بزرگ تهران به مجوزهای الکترونیکی (شناسه یکتا) در محل مسجد مجدالدوله و نظارت بر فرآیند تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی افزود: قانون تسهیل صدور مجوزها 2 سال فرصت داده تا همه مجوزهای کاغذی الکترونیکی شود.

وی بیان داشت: علت این امر آن است که خدمات دولت در حال الکترونیکی شدن است و مجوزهای کسب هم باید الکترونیکی شود تا همه دستگاه ها به صورت یکپارچه به فعالان اقتصادی خدمات رسانی کنند.

سیاح اظهار داشت: شناسه یکتای فعالان اقتصادی مشخصات همه فعالان اقتصادی را برای دولت شفاف کرده و کارکردهای مجوزهای کاغذی پیشین از جمله برای اخذ وام و دیگر امتیازات را دارد.

وی اعلام کرد: اکنون با توجه به الکترونیکی شدن سامانه های دادگستری، مالیات، بانک ها و غیره، همه کسبه فقط با داشتن شناسه یکتا می توانند از خدمات آنها استفاده کنند.

رییس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: طبق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از این پس همه فعالیت های اقتصادی که به هر نحو کسب د


برچسب ها: الکترونیکی - اقتصادی - فعالان اقتصادی - فعالیت های اقتصادی - وزارت امور اقتصادی و دارایی - کاغذی - امور اقتصادی و دارایی
آخرین اخبار سرویس:

همه فعالیت های اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند

همه فعالیت های اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند